Fandom

Totalna Porażka Wiki

Alejandro i Owen

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ten artykuł skupia się na interakcjach pomiędzy Alejandro i Owenem.

PrzeglądEdit

Alejandro praktycznie od samego początku nienawidził Owena, między innymi za nazywanie go "Al". Na początku ten konflikt był tylko ze strony Alejandro. Jednak później Noah i Duncan uświadamiają Owenowi że Alejandro stanowi zagrożenie w ich drużynie. Od tego czasu Owen również zaczyna nienawidzić Alejandro, co w końcu prowadzi do eliminacji Owena.

Totalna Porażka w trasieEdit

Przechadzka po Egipcie - część 1Edit

Gdy okazuje się że Owen i Noah będą razem z Alejandro w jednej drużynie, Alejandro komentuje tą sytuacje przekleństwami w konfesjonale.

Przechadzka po Egipcie - część 2Edit

W tym odcinku Owen nie mogąc zapamiętać imienia Alejandro, nazywa go "Ale-wiadro" i "Ale-kazam". Ostatecznie oznajmia że będzie mówił do niego "Al". Alejandro pozornie zgadza się na to, ale w konfesjonale trzęsie się na myśl o tym.

Super szczęśliwie zwariowane chwile w JaponiiEdit

Gdy w klasie ekonomicznej, Owen krzyczy z powodu strachu przed lataniem samolotem, Alejandro wydaje się być zezłoszczony.

Wszystko co robisz w Yukonie, ja potrafię lepiejEdit

Gdy Drużyna Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki wygrywa wyzwanie, Owen chce przybić piątkę z Alejandro i kilkakrotnie woła go jako "Al". Jednak Alejandro całkowicie go ignoruje.

Ukochany, Broadway!Edit

Alejandro wraz z Tylerem i Noah musi wciągnąć Owena na górę Statuy Wolności. Gdy zawodnicy muszą zjechać po rurze, Owen z powodu swojej wielkości nie może się zmieścić. Prosi więc Alejandro o pomoc. Ten "pomaga mu" uderzając go wózkiem w głowę.

Spoliczkowana rewolucja!Edit

Gdy na początku odcinka Owen jest podekscytowany tym, że jeszcze nikt nie wyleciał z ich drużyny, Alejandro hamuje jego ekscytację mówiąc że to oni przegrali ostatnio. Gdy Owen prawie wypada przez dziurę w samolocie i ledwo się trzyma, prosi Alejandro o pomoc, nazywając go "Al". Ten jednak nic nie robi by mu pomóc, tylko złowieszczo patrzy na Owena. W czasie wyzwania z robieniem kiełbaski, Alejandro każe Owenowi nakładać farsz. Jednak gdy okazuje się że Owen sam zjadł całe mięso, Alejandro jest na niego zły i proponuje że zjadą na nim ze wzgórza. Podczas zjeżdżania Alejandro kilkakrotnie uderza twarzą Owena o skałę. Ostatecznie Alejandro używa twarzy Owena by zahamować jazdę.

A-masz-zoński wyścigEdit

Gdy na początku odcinka w klasie ekonomicznej, Owen śni o awarii samolotu, Alejandro uderza go łokciem w brzuch i karze mu się uciszyć. Gdy się budzi, Owen przypadkowo uderza Alejandro w oko, przez co ten zmuszony jest nosić opaskę przez cały odcinek. W konfesjonale Owen podejrzewa że Alejandro za nim niezbyt przepada. Próbując przeprosić Alejandro
Amazon alejandro owen save coccoon

Alejandro znajduje Owena w kokonie.

Owen przytula go. Alejandro jednak jest tym tylko zezłoszczony. W czasie wyścigu w Amazonii, gdy drużyna ma zjechać bez orczyka po linie, Owen próbując naśladować Alejandro zjeżdża na własnych rękach, jednak ma to niezbyt dobre dla niego skutki. Gdy wstaje ranek, Alejandro nie każe drużynie szukać Owena, tylko iść dalej by odszukać skarb. Jednak Chris mówi mu, że wszyscy członkowie drużyny muszą dotrzeć na miejsce, aby mogli zacząć szukać. Wtedy Alejandro zostaje zmuszony by go odnaleźć. Gdy Alejandro znajduje uwięzionego w kokonie tył do przodu Owena, Owen ujawnia że Alejandro widział jak porwały go gigantyczne gąsiennice, bo miał otwarte oczy, a nic nie zrobił. Alejandro kłamie wtedy Owena by zdobyć jego zaufanie, że jest jego jedynym przyjacielem, bo pozostali nie chcieli go szukać. Jednak Owen nie daje pewnej wiary w jego słowa i dodaje że boi się Alejandro.

Also on Fandom

Random Wiki