Fandom

Totalna Porażka Wiki

Anna Maria i Mike

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ten artykuł skupia się na interakcjach pomiędzy Anną Marią i Mike'm.

PrzeglądEdit

Anna Maria i Mike nie mają zbyt dużo interakcji, do czasu gdy Anna Maria zakochuje się w jednej z osobowości Mike'a, Vito. Wtedy Anna Maria i Vito rozpoczynają związek, z tym, że Anna Maria nie wie, że Vito to tylko jedna z osobowości Mike'a. Obecny stan ich związku jest nieznany, gdyż Anna Maria rezygnuje z programu w odcinku Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, a Mike w końcu pokonuje swoje osobowości w Grand Chef Auto.

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!Edit

Anna Maria, tak jak i Zoey ie może zrozumieć Mike'a gdy zmienia się on w Chestera.

Lód, lód dziecinoEdit

Gdy Mike po raz pierwszy staje się Anną Marią od razu zakochuje się w nim i podziwia go, gdy bije się on z Brickiem i Scottem o flagę.

Schwytani straceńcyEdit

Finders Creepers (20)

Anna Maria jest bardzo podekscytowana widząc Vito.

Anna Maria jest bardzo podekscytowana widząc Vito. Następnie oboje obściskują się. Anna Maria i Vito ostatecznie dochodzą do jaskini, gdzie Anna
Finders Creepers (24)

Anna Maria i Vito obściskują się.

Maria każe Vito iść po hak. Żeby go zmotywować całuje Vito i to na oczach Zoey. Następnie stwierdza że Vito woli "dziewczyny z klasą".

Ahoj, załogo!Edit

Anna Maria popycha Zoey, która zrywa z Mike'a koszulkę i zmienia go w Vito. Wtedy Anna Maria przytula się do Vito. Oprócz tego, Anna Maria jest bardzo podekscytowana i chwali Vito, kiedy ten uderza atakującego ponton Kła.

Uciekający modelEdit

Mike jako Chester przeszkadza Annie Marii i Zoey w malowaniu Jo do wyzwania, gdyż Chester uważa że zrobi to lepiej.

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpadyEdit

Gdy Mike zmienia osobowość, Anna Maria wskakuje mu w ramiona myśląc, że to Vito, ale okazuje się, że to Manitoba Smith. Mimo jej związku z Vito, Anna Maria rezygnuje z programu w tym odcinku.

Wyspa skarbów Dr McLeanaEdit

Mike przypadkowo zachacza bluzą o jedną z gałęzi przez co jego bluzka zostaje zdjęta i Mike zmienia się w Vito. Vito pyta gdzie jest Anna Maria co intryguje Zoey, ale Cameron szybko przychodzi Mike'owi z pomocą.

Grand Chef AutoEdit

Mimo szantażu Scotta, Mike postanawia pomóc Zoey. Wtedy Scott zrywa koszulę Mike'a zmieniając go w Vito. Vito pyta Scotta, gdzie jest Anna Maria i Scott obiecuje mu, że jak go zaholuje, to mu pokaże. Więc Vito zostawia Zoey wiszącą na totemie i odjeżdża. Jednak gdy Vito podholowuje Scotta do ostatniego miejsca, Scott uderza go tak, że Vito traci przytomność. Pod koniec odcinka, Mike w końcu sprzeciwia się swoim osobowościom i pokonuje je. W związku z tym obecny stan związku Vito z Anną Marią jest nieznany.

Also on Fandom

Random Wiki