Fandom

Totalna Porażka Wiki

Anna Maria i Zoey

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ten artykuł skupia się na interakcjach pomiędzy Anną Marią i Zoey.

PrzeglądEdit

Konflikt między Anną Marią i Zoey rozpoczął się kiedy Anna Maria zaczęła zakochiwać się w jednej z osobowości Mike'a. Konflikt staje się bardziej zaciekły kiedy Anna Maria całuje Mike'a na oczach Zoey.

Odcinki sugerujące konfliktEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Lód, lód dziecinoEdit

Zoey i Brick w czasie wyzwania z przejęciem flagi, używają Anny Marii jako ochrony przed śnieżkami, choć Zoey na początku nie chcę, ale Brick przekonuje ją że nie mają innego wyjścia. Później Zoey jest zdenerwowana i zasmucona widząc Mike'a jako Vito, flirtującego z Anną Marią.

Schwytani straceńcyEdit

W czasie wyzwania, gdy Anna Maria i Mike (jako Vito) docierają do haków, Anna Maria
603px-Finders Creepers (31)

Zoey jest zrozpaczona widząc pocałunek Anny Marii i Mike'a.

całuje Mike'a przed oczami Zoey, by ten poszedł po hak. Zoey każe Annie Marii przestać się "kleić" do Mike'a, a Anna Maria na to mówi Zoey, że Vito gustuje w dziewczynach z klasą. Gdy Vito z powrotem zmienia się w Mike'a i chce uratować Zoey, Anna Maria nazywa Zoey "niedojdą" i każe Mike'owi nie ratować jej tylko iść po hak.

Ahoj, załogo!Edit

W czasie wyzwania, gdy Anna Maria widzi, że Zoey rozmawiając z Mike'm stoi na kablu od kombinezonu, popycha ją. Wtedy Zoey oddaje Annie Marii, ale przy tym brudzi się kremem brązującym. Zezłoszczona Anna Maria mówi, że nikt nie będzie znieważał jej opalenizny i popycha mocno Zoey. Zoey przewracając się zrywa koszulkę z Mike'a i zmienia go w Vito. Wtedy Anna Maria przytula się do Vito ku załamaniu Zoey. Później w czasie drugiego wyzwania, Vito deklaruje że w czasie wyzwania będzie się opalał, a Anna Maria mówi, że będzie podziwiała Vito. Wtedy Zoey złości się.

Uciekający modelEdit

Na początku odcinka, w łazience, Anna Maria naśmiewa się z włosów Zoey i pokazuje jej jak należy prawidłowo utrwalać fryzurę. Gdy Anna Maria ubiera larwę i drużynie się nie podoba jej ubiór, Zoey zgłasza się by przerobić modela ku niezadowoleniu Anny Marii.

Wyspa skarbów Dr McLeanaEdit

Zoey wydaje się zaintrygowana i zezłoszczona, gdy Vito pyta gdzie jest Anna Maria.

Odcinki sugerujące przyjaźńEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Prawda albo laser rekinaEdit

Zoey i Anna Maria rozmawiają przyjaźnie na początku odcinka. Zoey pyta Annę Marię jak udało jej się przemycić suszarkę do włosów, a ona odpowiada że ukryła ją we włosach.

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpadyEdit

Zoey stara się opanować Annę Marię, gdy ta chce atakować Scotta. Później Zoey jest zdenerwowana gdy coś porywa Annę Marię do wody.