FANDOM

Przy śniadaniu Heather przypomniała Beth i Lindsay o zasadach sojuszu. Potem sprowokowała Courtney, która rzuciła w nią papką Szefa. Heather usunęła się i pocisk trafił w Gwen. Do stołówki wszedł Harold, który miał namalowane wąsy. Zawodnicy ledwo powstrzymali się od śmiechu. Haroldowi nawet się te wąsy spodobały. Drużyny mają zmierzyć się między sobą w klasycznej grze w zbijaka. Gra ma składać się z 5 rund. Drużyna, która wygra większość z nich, zapewni sobie nietykalność. Zasady: odpada z boiska osoba, która została trafiona piłką i ta której piłka została złapana. Drużyna, której zawodnik złapał piłkę, może wstawić na boisko kolejnego zawodnika. Można też odbić nadlatującą piłkę własną piłką. Noah zgłosił się na ochotnika, do siedzenia na ławce obok Gwen (która była niewyspana po poprzednim zadaniu). U Okoni na parkiet nie wyszedł Duncan, niewyspany po poprzednim zadaniu (zakazał by go budzono). Kapitanami zespołów zostały: Courtney u Okoni i Heather u Susłów. Susły: Cody, Owen, Heather, Lindsay i LeShawna. Okonie: Harold, Tyler, Courtney, Katie i DJ. Harold rzucił piłkę w kierunku LeShawny, ale zbyt słabo, by ją trafić. Dziewczyna zaś nie zmarnowała piłki i zwaliła go z nóg. Katie trafiła Lindsay w twarz. Tyler zamłynkował piłkę i trafił w Sadie, siedzącą na ławce Okoni. Zaraz potem wyeliminował go Owen. Coutney rzuciła piłkę w kierunku Heather, ale złapał ją Owen. Courtney zeszła z boiska, a Gwen weszła (chwilę potem wyeliminował ją DJ). Pod koniec rundy Cody został jedynym Susłem w grze. Najpierw rzucił piłkę tak, że zawróciła i trafiła DJ-a od tyłu. Potem naelektryzował piłkę tak, że latała za Katie do momentu, gdy ją trafiła. Pierwszą rundę wygrały Wrzeszczące Susły 1-0. Susły: Owen, Izzy, Trent, Beth i Lindsay. Okonie: Tyler, Bridgette, Geoff, Katie i Sadie. Cody wziął na siebie cios piłki lecącej w stronę Gwen. Tyler kazał podać sobie wszystkie piłki. Gdy je dostał zaczął się kręcić dookoła własnej osi i po kolei wyrzucać piłki. Rzucił kolejno w Szefa (w brzuch), Chrisa, Susłów na ławce) i w Lindsay (nieźle została poobijana). Gdy to zobaczył pobiegł szybko do niej i poszedł sobie z nią. Wcześniej Trent wyeliminował go, rzucając w niego lekko piłką. Potem Owen dostał furii, pozabierał wszystkim kolegom piłki i zaczął po kolei trafiać Okonie. Drugą rundę wygrały znowu Wrzeszczące Susły 4-0. Przerażona Courtney zwołała zebranie drużyny. Zdecydowano, że trzeba obudzić Duncana. Zrobiono to dźgając go długą gałęzią w nos. Courtney zagroziła wściekłemu Duncanowi, że wróci on do domu, jeśli im nie pomoże. Zaprezentował metodę, której nauczył się w poprawczaku "Pogonić nowemu kota". Susły: LeShawna, Justin, Izzy, Beth i Owen. Okonie: Duncan, Courtney, DJ, Katie i Geoff. Wszystkie Okonie na parkiecie rzucały piłki w kierunku jednej osoby, uniemożliwiając im ucieczkę (kolejno: Owena, LeShawny, Izzy, Beth i Justina), W ten sposób rozgromili Susły w trzeciej rundzie 5-0. Susły: LeShawna, Beth, Izzy, Trent i Justin. Okonie: Duncan, Bridgette, DJ, Geoff i Katie. Heather poszła szukać Lindsay. Znalazła ją flirtującą z Tylerem pod Portem Wstydu. Wściekła Heather przerwała tę schadzkę zrzucając na chłopaka canoe. Gdy wróciła z Lindsay, Okonie wygrały czwartą rundą, znów 5-0. Susły: Heather, Gwen, Cody, Owen i LeShawna. Okonie: Bridgette, Geoff, Courtney, DJ i Duncan. Susły ocknęły się z zaskoczenia i ostatnia runda była bardzo zacięta. Co chwila zmieniał się skład drużyn. Gwen odwzajemniła się Courtney za to, że ta trafiła ją papką na śniadaniu. Zaimponowała tym LeShawnie. Cody wziął na siebie cios piłki lecącej w srtnę Gwen. Ostatecznie na parkiecie zostali tylko Owen i Harold. Owen zrobił imponujący atak wszystkimi piłkami. Harold z kolei nie dał się zbić. Courtney poprosiła o czas. Zdecydowano, że Harold ma złapać piłkę. I zrobił to. Zabójcze Okonie wygrały piątą rundę 1-0 i cały mecz 3-2. Owen zaczął krzyczeć, a Noah niepochlebnie wyraził się o swojej drużynie.Podczas eliminacji zagrożona była Lindsay (za to, że złamała zasady sojuszu z Heather i spotkała się z Tylerem). Za to wyeliminowano Noah (przez to, że nie chciał grać i krytykował drużynę).