Fandom

Totalna Porażka Wiki

B

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
B
Silent B (Total Drama Online)
Płeć Męska
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Niebieski
Przyjaciele Dawn, Cameron, Sam
Wrogowie Scott, Staci
Talent Wysokie IQ, Pomysłowość, Konstruowanie wynalazków

Beverly "B" jest zawodnikiem w Totalna Porażka: Zemsta Wyspy w drużynie Toksyczne Szczury.

PrzeglądEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

B po raz pierwszy pojawia się z innymi nowymi zawodnikami na statku w Większe! Gorsze! Brutalniejsze!. Dawn czyta aurę B, co go niezmiernie zaskakuje. Podczas płynięcia na wyspę, wychodzi na brzeg z Cameronem na głowie. W czasie wyścigu do mety, B dociera z Cameronem na plecach. B zostaje umieszczony w drużynie Toksyczne Szczury. W czasie wyzwania B wymyśla plan by wygrać wyzwanie. Ustawia zawodników na jednej ze stron deski a na drugą stronę wskakuje on i wystrzeleni zawodnicy tworzą piramidę, dzięki czemu będąca na szczycie Dakota może przeciąć linę i ściągnąć totem z drzewa. W czasie zjazdu totemem z górki, B każe swojej drużynie się pochylić by nabrać prędkości. Toksyczne Szczury przybywają pod domki pierwsze, ale z powodu wybuchu ich chatki, ostatecznie to Zmutowane Larwy wygrywają wyzwanie, a Toksyczne Szczury mają wziąć udział w ceremonii eliminacji. B tak jak reszta Toksycznych Szczurów był zirytowany ciągłymi kłamstwami Staci i prawdopodobnie głosował na nią tej nocy.

W Prawda albo laser rekina B widać śpiącego w domku chłopaków wraz z innymi chłopakami. Kiedy Anna Maria pyta go jak myśli, jakie wyzwanie ich czeka, B nic nie odpowiada i Anna Maria komentuje że nie jest zbyt rozmowny. Podczas quizu "Poznajmy się" B przyznaje się, że na imię ma "Beverly" dzięki czemu Toksyczne Szczury zdobywają punkt. Podczas drugiego wyzwania, zadaniem B jest przejście przez platformy. Scott jednak, który miał oddać szczura w ręce B, zaczyna go głaskać by spowolnić ich drużynę specjalnie, a dodatkowo nazywa B, "Beverly" denerwując go. Na początku B prawidłowo przechodzi przez platformy, jednak niedługo później jedna z platform zostaje przegryziona przez zmutowane bobry. Wtedy B szybko lepi z błota posąg bobrzycy, w której bobry niemal natychmiast się zakochują. Po tym jak ich zespół przegrywa wyzwanie, B jest w dwóch ostatnich z Dakotą. Jednak ostatecznie to B dostaje piankę, a Dakota zostaje wyeliminowana.

W Lód, lód dziecino podczas wyzwania B tworzy ze sterty śmieci pomocną maszynę dzięki której drużyna dostaje się pierwsza na szczyt góry i wygrywa pierwszą część wyzwania. Niezadowolony z tego Scott cały czas myśli jak wyeliminować B. W drugiej części wyzwania B tworzy odbijającą kulę, od której odbijają się promienie światła i fort Zmutowanych Larw zaczyna się topić. Jednak zezłoszczony tym Scott postanawia sabotować B. Rzuca śnieżką w kulę i ta przechyla się. Światło odbija się od kuli i od bryły lodu zamarzniętego Sama i ostatecznie topi fort Toksycznych Szczurów. Jednak Scott oskarża o całą winę B i sugeruje że jest on sabotażystą. Potem Scott przekonuje drużynę o głosowaniu na B. Ostatecznie B jest w dwóch ostatnich z Samem. Jednak na końcu Sam dostaje piankę, a B zostaje wyeliminowany. Chris pyta go o zdanie na koniec. B już zaczyna mówić, gdy Chris wystrzeliwuje go poza wyspę.