Fandom

Totalna Porażka Wiki

B i Scott

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ten artykuł skupia się na interakcjach pomiędzy B i Scottem.

PrzeglądEdit

Scott niemal od samego początku Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy uważał B za zagrożenie z powodu jego pomysłowości i tworzenia wynalazków, które pomagają drużynie wygrać, co jest sprzeczne z planem Scotta.

Odcinki sugerujące konfliktEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!Edit

Po tym jak B pomaga drużynie wygrać wprawiając w życie swój pomysł na ustawienie członków drużyny, Scott w konfesjonale zaznacza, że gdy wcieli swój plan w życie B zrzędnie mina.

Prawda albo laser rekinaEdit

Gdy B przyznaje się podczas pierwszego wyzwania, że ma na imię "Beverly", Scott wraz z innymi śmieje się z niego. Podczas drugiego wyzwania Scott ma podać toksycznego szczura do B, ale zamiast tego w celu sabotowania swojej drużyny, Scott głaszcze szczura. B próbuje mu powiedzieć, żeby się pospieszył, ale Scott mówi że trzeba było powiedzieć i nazywa B "Beverly".

Lód, lód dziecinoEdit

Total drama revenge of the island episode 3 part 2 2 youtube 025 0001

Scott oskarża B o sabotaż.

Gdy B tworzy swój wynalazek i każe wszystkim wsiąść, Scott tylko od niechcenia trzyma się ręką. W konsekwencji ląduje boleśnie na ziemi. W konfesjonale Scott mówi że B musi odejść. Podczas drugiego wyzwania gdy B ustawia kulę odbijającą światło na czubku fortu Toksycznych Szczurów, Scott specjalnie rzuca śnieżką w kulę, by ta przekrzywiła się i stopiła fort jego drużyny. Scott obarcza jednak winą B, mówiąc że sabotuje własną drużynę. Po wyzwaniach Scott rozmawia z drużyną o głosowaniu na B. Przy tym okłamuje też Dawn i Lightninga. Ostatecznie B zostaje wyeliminowany w wyspy, a wtedy Scott uśmiecha się szczęśliwie.

Also on Fandom

Random Wiki