Fandom

Totalna Porażka Wiki

Brick

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Brick
NewBrickHQ
Płeć Męska
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Czarny
Rodzina Matka
Przyjaciele Zoey, Mike, Cameron, Dawn, Sam
Wrogowie Jo, Lightning, Scott
Strach Ciemność
Talent Konstruowanie Bombowej Torby Sportowej

Brick McArtur jest zawodnikiem w Totalna Porażka: Zemsta Wyspy w drużynie Zmutowane Larwy. Lecz w odcinku Schwytani straceńcy zostaje przeniesiony do drużyny Toksyczne Szczury. Zakochany w Jo z wzajemnością.

PrzeglądEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Brick po raz pierwszy pojawia się w Większe! Gorsze! Brutalniejsze!. Łapie on upadającą Zoey, lecz gdy jest przedstawiany, upuszcza Zoey i salutuje. Po wysadzeniu przez Chrisa łodzi, Brick dociera trzeci na plaże (po Dawn i Jo). Później Brick zostaje przydzielony do drużyny Zmutowane Larwy. W czasie wyzwania Brick skacze na trampolinę, ale ląduje łapiąc się za siekierę na totemie. Nagle podchodzi do niego zmutowana wiewiórka i laserami z oczu przecina linę z totemem. Wtedy Brick ogłasza "zadanie wykonane" przypisując sobie zasługi. Ostatecznie Zmutowane Larwy wygrywają wyzwanie chroniąc się od eliminacji.

W Prawda albo laser rekina Brick w konfesjonale mówi że najpewniej jego największym przeciwnikiem będzie Jo. Razem z Jo mierzą się kto jest bardziej wysportowany. Podczas pierwszego wyzwania Brick przyznaje się że zmoczył spodnie pierwszego dnia szkoły, dzięki czemu drużyna zdobywa kolejny punkt. Później w czasie drugiego wyzwania zadaniem Bricka jest wyścig kul armatnich. Gdy otrzymuje larwę, na początku nie może przejść przez słup, ponieważ źle widzi w cudacznych okularach. Oprócz tego uderza go kula armatnia. Dzięki Cameronowi drużyna Zmutowane Larwy wygrywa wyzwanie i zostaje uchroniona od eliminacji.

W Lód, lód dziecino Brick na stołówce konkuruje z Jo w pojedynku, kto szybciej je. Jednak Brick z pośpiechu połyka łyżkę, a wtedy Jo "ratuje go" uderzając w plecy i łyżka wypada mu z gardła. Podczas pierwszego wyzwania Brick wspina się dość dobrze. Próbuje zaimponować Jo przemieszczeniem mostka, gdy rozmawiają o wspinaczce, ale zamiast tego skręca sobie rękę. Gdy dociera wreszcie na szczyt góry, Anna Maria niechcący uderza Brick'a nastawiając jego rękę, lecz po chwili Brick spada ze skały skręcając drugą rękę. W czasie drugiego wyzwania Brick i Jo pojedynkują się na kciuki by ustalić kto ma być kapitanem ich drużyny. Jo wygrywa i Brick posłusznie i z honorem przyjmuje porażkę. Jo każe Brickowi i Zoey iść po flagę Toksycznych Szczurów. Widząc niezniszczalność włosów Anny Marii, Brick i Zoey wykorzystują ją jako tarczę przeciwko śnieżkom przeciwnej drużyny. Vito dociera do flagi, jednak nie chce jej oddać Brickowi i każe się o nią z nim bić. Ostatecznie Zmutowane Larwy wygrywają chroniąc się od eliminacji.

W Schwytani straceńcy Brick jest przerażony faktem, że wyzwanie ma się odbyć w nocy. W konfesjonale wyznaje że od dziecka boi się ciemności. Z rozkazu Jo, Zmutowane Larwy kryją się za krzakiem by szpiegować Szczury, jednak gdy czas wyjść z krzaka i biec za Toksycznymi Szczurami, nikt nie może się uwolnić. Przerażony dziwnymi odgłosami w ciemności, Brick podnosi cały krzak ze wszystkimi uczestnikami i zaczyna biec. Gdy Zoey zostaje porwana przez pająka, Brick nie chce jej zostawić zgodnie ze swoim "Kodeksem kadeta". Jednak Jo przekonuje go że muszą już iść. Później Brick jest przerażony, gdy Jo każe zawodnikom się rozdzielić na cmentarzu by szukać dalszych wskazówek. Wystraszony wpada do jednej z trumien i zaczyna wołać o pomoc. W końcu Jo pomaga mu wyjść z trumny i okazuje się że Brick zmoczył spodnie. On tłumaczy jednak że usiadł w kałuży i idzie wysuszyć się liśćmi. Jednak wtedy zostaje porwany przez pająka. Potem Brick zostaje uwolniony przez Camerona. Chce uwolnić pozostałych, ale Jo nakazuje mu by szedł po wygraną. Brick robi to i dociera pierwszy na koniec jaskini, jednak Chris przyznaje zwycięstwo Toksycznym Szczurom, bo tylko Brick ze Zmutowanych Larw dotarł do mety, natomiast Toksycznych Szczurów zostało dwóch. Brick jest załamany tym, że złamał własne zasady i podczas ceremonii eliminacji sam zgłasza się do wyeliminowania. Zamiast tego jednak Chris przenosi go do innej drużyny co uszczęśliwia Bricka.

W Ahoj, załogo! Brick na początku odcinka budzi wszystkich swoim budzikiem. Przychodzi do Dawn i pyta czy jej pomóc. Ona wtedy wyczytuje z jego aury, że chce pomagać bo strasznie dokuczano mu w dzieciństwie oraz ma potrzebę poddania się dominacji, na co Brick zaprzecza. Podchodzi do niego Jo i grozi że pokona jego drużynę. Brick mówi jej że nie ma szans, ponieważ stracili najlepszego zawodnika. Wtedy Jo mówi mu że go nie potrzebują, bo mają ją. Podczas pierwszego wyzwania, Brick proponuje swojemu zespołowi, aby ciągnęli słomki w celu wybrania nurka. Jednak Scott zakłada mu hełm na głowę mówiąc by udowodnił swoją lojalność wobec nowej drużyny. Pod wodą Brick na początku idzie równo z Jo, ale później atakuje go Kieł. Ostatecznie Lightning pompuje do jego kombinezonu tyle powietrza, że Brick staje się jak balon i odpycha Kła. Ten jednak nie daje za wygraną i dalej atakuje Bricka. Wąż od kombinezonu odrywa się i Brick wylatuje uderzając Jo i wypychając narty na powierzchnię a następnie odlatując w powietrze. Dzięki temu Toksyczne Szczury wygrywają pierwsze wyzwanie. W czasie drugiego wyzwania Brick jedzie na nartach za motorówką. Ostatecznie jednak Toksyczne Szczury przegrywają z powodu sabotażu Scotta. Brick tak jak i reszta zawodników była w szoku odkrywając, że Dawn jest złodziejem co było kłamstwem Scotta, choć tak naprawdę Scott na początku chciał oskarżyć o kradzież Bricka. W czasie ceremonii eliminacji Brick otrzymuje piankę i zostaje w programie.

W Uciekający model Brick na początku odcinka wznosi toast za mężczyzn i wszyscy kładą swoje ręce. W czasie pierwszego wyzwania, Brick wpada na pomysł jak wyciągnąć i ubrać Sasquatchanakwę i pokazuje chłopakom swoją umiejętność konstruowania B.T.S., czyli Bombowej Torby Sportowej, która ubiera cel w promieniu 18 metrów. Jednak ostatecznie wrzucona do jaskini torba, tylko rozzłaszcza Sasquatchanakwę. Podczas drugiego wyzwania Brick, Lightning i Scott postanawiają obejść ze wszystkich stron Sasquatchanakwę, ten jednak rzuca w nich beczkami i plan się nie powodzi. Później Brick widząc Jo umalowaną przez Chestera, mdleje. Ostatecznie Toksyczne Szczury przegrywają i mają wziąć udział w ceremonii eliminacji. Brick zostaje w dwóch ostatnich z Samem, ale ostatecznie to Sam zostaje wyeliminowany, a Brick pozostaje w grze. Po wymianie drużyny, gdy Jo dołącza do Toksycznych Szczurów, Brick wita ją w swojej drużynie, jednak Jo miażdży mu rękę mówiąc że to będzie jej drużyna.

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady Brick rano ćwiczy podnosząc kłodę, gdy podchodzi do niego Lightning pokazując mu jak to się robi. Potem Jo zaczyna znów kłócić się z Brickiem, aż Brick grozi że jeśli Jo nie będzie go słuchać, zostanie wyeliminowana. Następnie Brick wyjaśnia zasady i Jo pozornie zgadza się na nie. Brick podobnie jak inni zawodnicy zostaje przewieziony do kopalni na wyzwanie. Wyraża on obawy odnośnie ciemności w kopalni. Gdy na początku wyzwania, Toksyczne Szczury zostają przysypane kamieniami i Zmutowane Larwy korzystają z windy, Brick wpada na pomysł, by po prostu zjechać na linie od windy. Jo każe mu iść pierwszemu dając mu słój ze świetlikami, by pokonać strach przed ciemnością. Brick łapie słój i zjeżdża na dół. Chwilę później zjeżdżają tam również Jo i Lightning. Lightning jednak miażdży Bricka, który upuszcza i uwalnia świetliki ze słoja. Jo i Lightning idą dalej szukać statuetek i zostawiają Bricka samego w ciemności. Trochę później, cały czas siedzący w ciemności Brick, znajduje latarkę, jednak nie chce się ona włączyć. Słyszy również dziwne odgłosy i myśli, że to Jo wróciła po niego. Jednak gdy latarka się włącza, okazuje się że to wielki świstak, który zaczyna ryczeć i Brick ucieka w przerażeniu. Stara się uciec przed wielkim świstakiem, ale nie patrząc na drogę, uderza o skałę. Wtedy świstak podchodzi do niego i zaczyna obwąchiwać. Nagle jednak zaczyna uciekać, gdy czuje smród butów Bricka. Wtedy Brickowi udaje się przepędzić świstaka używając buta. W ten sposób w końcu dogania swoją drużynę. Jo krzyczy na niego, że rzekomo zostawił ich, ale on twierdzi że zwyciężą dzięki jego butowi jako tajnej broni. W tej chwili jednak łapią ich świstaki i wciągają pod ziemię. Tam Brick, Jo i Lightning zostają uwięzieni przez świstaki. Gdy Zmutowane Larwy zostają zaatakowane przez wielkiego świstaka, Brick pomaga im rzucając w ich stronę swój drugi śmierdzący but. Jednak Jo jest na niego zła, bo przez to wsparł przeciwną drużynę. Potem udaje mu się przechwycić statuetkę i już ma wsiadać to wagonika, gdy zauważa że Zoey, Mike i Cameron zostali zaatakowani przez wielkiego świstaka, a Mike nie jest w stanie długo utrzymać paszczy świstaka. Brick decyduje się pomóc i uderza świstaka drużynową statuetką i łamie ją chroniąc swoją dawną drużynę. Ostatecznie więc Toksyczne Szczury przegrywają wyzwanie i muszą odbyć ceremonię eliminacji. W czasie ceremonii, Brick jest wyeliminowany z powodu sojuszu Jo i Lightninga. Chef rzuca mu Toksyczną Piankę Porażki, ale Brick robi unik. Gdy Brick siedzi już w Miotaczu Wstydu, podchodzą do niego Zoey, Mike i Cameron salutując mu w podzięce. Brick również salutuje im na pożegnanie. Następnie zostaje wraz z Anną Marią wystrzelony poza wyspę.