Fandom

Totalna Porażka Wiki

Brick i Jo

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ten artykuł skupia się na interakcjach pomiędzy Brickiem i Jo.

PrzeglądEdit

Brick i Jo od początku Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy rywalizują ze sobą i starają się udowodnić które z nich jest lepsze. Mimo to oboje coś do siebie czują.

Odcinki sugerujące konfliktEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!Edit

Jo jest zirytowana kiedy Brick krzyczy o pomoc wisząc na totemie.

Prawda albo laser rekinaEdit

Total drama revenge of the island episode 2 part 1 youtube 011 0005

Jo śmieje się ze wstydliwej tajemnicy Bricka.

W konfesjonale rano, Brick mówi, że najpewniej będzie rywalizował z Jo i cieszy się że jest ona w jego drużynie. Chwilę potem Brick i Jo mierzą sie ze sobą, próbując udowodnić które z nich lepiej biega. Jo komplementuje Bricka, jednak jak po chwili wyjaśnia w konfesjonale, to część jej strategii. W czasie pierwszego wyzwania, Jo widząc rumieniącego się Bricka, namawia go by przyznał się do winy, a gdy on to robi, Jo śmieje się z niego wraz z innymi.

Lód, lód dziecinoEdit

Rano w stołówce, Brick i Jo sprawdzają kto szybciej je. W czasie wyzwania z fortami, zarówno Brick jak i Jo chcą być kapitanami ich drużyny. By to roztrzygnąć, organizują walkę na kciuki. Walkę wygrywa Jo.

Schwytani straceńcyEdit

W czasie wyzwania, gdy Jo nakazuje wysłać po klucz najbardziej zbędnego zawodnika, Brick nie zgadza się z nią mówiąc, że nikt nie jest zbędny. Jo pyta czy woli zgrywać miłego, czy wygrać. Po dojściu do nawiedzonego cmentarza, Jo każe wszystkim się rozdzielić, ku przerażeniu Bricka. Gdy Brick zostaje rozwiązany stara się pomóc w uwolnieniu innych, ale Jo każe mu złamać swój kodeks kadeta i iść po zwycięstwo. Później w czasie ceremonii eliminacji jest zły na Jo, że kazała mu złamać swoje zasady.

Ahoj, załogo!Edit

Rano do Bricka przychodzi do niego Jo i naśmiewa się z niego mówiąc, że bawi się w koci-łapci z nowymi kolegami. Jo obiecuje że tym razem Zmutowane Larwy wygrają, na co Brick mówi że nie mają szans po stracili najlepszego zawodnika. Jo jednak mówi, że go nie potrzebują, bo mają ją. Oboje zgłaszają się do pierwszego wyzwania i wymieniają złe spojrzenia przed zejściem pod wodę.

Uciekający modelEdit

Gdy Brick w czasie drugiego wyzwania widzi makijaż Jo, mdleje. Po zamianie zespołów, gdy Brick stara się przywitać Jo w jego zespole i podaje jej rękę, ta miażdży jego rękę i mówi, że to będzie jej drużyna.

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpadyEdit

Na początku odcinka, Jo kłóci się z Brickiem, aż Brick grozi że jeśli Jo nie będzie go słuchać, zostanie wyeliminowana. Następnie Brick wyjaśnia zasady i Jo pozornie zgadza się na nie. Będąc w kopalni, Jo wraz z Lightningiem zostawia Bricka samego w ciemności i idzie dalej nie martwiąc się o niego. Później w czasie wyzwania, Jo próbuje przekonać Lightinga, że Brick za bardzo się rządzi i będzie chciał wyeliminować Lightninga przy najbliższej okazji. Wtedy oboje zawierają sojusz by wyeliminować Bricka. Potem gdy Brick ratuje swoją dawną drużynę przed świstakami rzucając but, Jo beszta go za wsparcie wroga. Na koniec w czasie ceremonii eliminacji, zgodnie z planem, Jo i Lightning wyeliminowują Bricka.

Odcinki sugerujące przyjaźńEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Lód, lód dziecinoEdit

Rano, gdy rywalizują kto szybciej je, z pośpiechu Brick połyka łyżkę. Wtedy Jo uderza go mocna w plecy, aż ten wypluwa łyżkę. Później, w czasie wyzwania, Jo mówi Brickowi że wspina się od wczesnego dzieciństwa, natomiast Brick stara się pochwalić przed Jo swoją zdolnością przemieszczenia biodra, jednak przypadkowo skręca sobie rękę. Następnie gdy walkę na kciuki między Brickiem, a Jo, wygrywa Jo, Brick salutuje jej i akceptuje ją jako kapitana.

Schwytani straceńcyEdit

Gdy Brick wpada do dziury z cmentarza, gdzie jest całkowicie ciemno, Jo pomaga mu i wyciąga go na ziemię, a następnie kilkakrotnie klepie po twarzy, by wziął się w garść.

Uciekający modelEdit

Brick miło wita Jo w nowej drużynie i podaje jej rękę.

Przed zjazdem Bricka na linach, Jo rzuca mu słój ze świetlikami, by nie bał się ciemności, za co Brick jej dziękuje.

Also on Fandom

Random Wiki