Fandom

Totalna Porażka Wiki

Cameron

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Cameron
NewCameronHQ
Płeć Męska
Kolor włosów Ciemny brąz
Kolor oczu Czarny
Rodzina Matka
Przyjaciele Wszyscy (z wyjątkiem wrogów)
Wrogowie Scott, Jo, Lightning
Strach Pająki (przezwyciężone); Izzy; Wielkie kubki; Pióra; Lightning
Talent Matematyka, Fizyka, Gotowanie, Sztuka, Budowanie rakiet

Cameron jest uczestnikiem Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy w drużynie Zmutowane Larwy.

PrzeglądEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Cameron pojawia się po raz pierwszy w Większe! Gorsze! Brutalniejsze!. Gdy jest na statku, stoi na dziobie zachwycając się otoczeniem. Niestety po chwili nadlatuje stado ptaków i zwala Camerona z dzioba i Cameron ląduje na dolnym pokładzie obok Sama. Gdy Chris wysadza statek, Cameron ląduje boleśnie kroczem na kamieniu i spada do wody. Kiedy Cameron zaczyna tonąć, płynący obok niego Scott nazywa go "dziwakiem". Zostaje wyciągnięty z wody przez Lightninga, który nazywa Camerona dziewczynką, na co Cameron stanowczo zaprzecza. Po wysadzeniu przez Chrisa łódki z paparazzi, lecąca Dakota ląduje w rękach Lightninga wypychając Camerona, który uderza o włosy Anny Marii. W końcu Cameron zostaje wyciągnięty na plaże na głowie B. W konfesjonale Cameron wyjaśnia, że dopiero 6 godzin temu zaczął robić coś innego niż czytanie, gdyż jego mama była wyjątkowo nadopiekuńcza. W czasie wyścigu do mety po lesie, Cameron przybywa na plecach B i zostaje umieszczony w drużynie Zmutowane Larwy. Podczas wyzwania Cameron stara się znaleźć naukowe wyjście z sytuacji, ale zostaje popchnięty przez Annę Marię gdy wyjaśnia swój plan. Ostatecznie gdy Zmutowane Larwy wysadzają domek, jednocześnie wygrywają chroniąc się od eliminacji.

W Prawda albo laser rekina Cameron na początku odcinka śpi skulony w śpiworze komentując w konfesjonale że rzeczywiście nie łatwo mu było zasnąć. Kiedy Chris ogłasza wyzwanie Cameron z nadzieją mówi żeby to nie było fizyczne wyzwanie, ale umysłowe. Wtedy Jo niegrzecznie zwraca się do niego wyśmiewając go. Po pierwszym wyzwaniu niechcący ujawnia że do jedenastego roku życia nosił pieluchy przez co inni zaczynają się z niego śmiać. Ślubuje on wtedy że dowiedzie swojej wartości w kolejnej części wyzwania czego później żałuje w konfesjonale. W drugiej części wyzwania jego zadaniem jest "bieg sztafetowy" wraz z Dakotą. Po pierwszej nie udanej próbie umieszczenia larwy w rękawicy, Cameron próbuje jeszcze raz. Przy drugim podejściu na początku próbuje znaleźć naukowe wyjście z sytuacji, ale niespodziewanie larwa gryzie jego rękę. Rzucając się Cameron zaplątuje się w linę i ostatecznie po poobijaniu się po palach, w końcu umieszcza larwę w rękawicy i Zmutowane Larwy wygrywają wyzwanie chroniąc się od eliminacji.

W Lód, lód dziecino rano w stołówce Cameron dusi się od lakieru do włosów Anny Marii. Gdy podchodzi do niego zmutowana mysz, Cameron początkowo jest zachwycony, ale po chwili mysz zaczyna lewitować i wszyscy uciekają ze stołówki. W czasie pierwszego wyzwania Cameron nie może się wspinać i spada ze skały. Jednak Zoey proponuje by wygrzebali coś do wspinaczki ze sterty śmieci. Cameron znajduje ogromną gumę i za jej pomocą zaczyna się wspinać. Jednak ostatecznie Zmutowane Larwy przegrywają pierwszą część wyzwania, z powodu wynalazku B. W czasie drugiego wyzwania Zmutowane Larwy otrzymują lepszy fort. Jednak Cameron jest strasznie wystraszony i trzyma się flagi z fortu przez całe drugie wyzwanie. Pomaga Mike'owi "wydobyć z siebie" Svetlanę. Ostatecznie Zmutowane Larwy wygrywają wyzwanie chroniąc się od eliminacji.

W Schwytani straceńcy Cameron wyznaje że boi się pająków. Później w czasie wyzwanie Jo rzuca Camerona w drzewo, by znalazł tam klucz. Cameron znajduje klucz, a oprócz tego znajduje pająka. Po tym jak Anna Maria znajduje trumnę w grobowcu, Cameron zabiera z niej latarki i ucieka z innymi Zmutowanymi Larwami. Gdy są przed jaskinią, Jo namawia Camerona by nie szukał pozostałych tylko szedł dalej. Mimo to Cameron i tak idzie poszukać Anny Marii i Mike'a. Znajduje ich obściskujących się. Camerona denerwuje ich brak zaangażowania w wyzwanie i podnosi na nich głos po raz pierwszy w swoim życiu. W konfesjonale wyznaje jednak że to mu się nawet podobało. Cameron dociera nawet do jaskini i znajduje haki, jednak właśnie wtedy zostaje porwany przez pająka. Gdy pająk idzie by go zjeść, Cameron niesiony napięciem atakuje pająka i tymsamym uwalnia wszystkich uczestników. Gdy pająk spada i pęka, okazuje się że to tylko Izzy w kostiumie. Cameron wyznaje że w końcu przestał się bać pająków, ale zamiast tego teraz boi się Izzy. Ostatecznie Zmutowane Larwy przegrywają i odbywają ceremonię eliminacji, ale zamiast wyeliminować kogoś, Chris przenosi jedynie Bricka do innego zespołu.

W Ahoj, załogo! Cameron na początku odcinka obserwuje osobowości Mike'a. W konfesjonale mówi, że Mike jest jak podręcznik do psychologii od którego nie można się oderwać. W czasie drugiego wyzwania Cameron jedzie na nartach z Anną Marią i Vito. Potem udaje mu się po raz kolejny przemienić Vito w Svetłanę, co pomaga drużynie wygrać. Gdy ponton Zmutowanych Larw rozbija się o skały, Jo rzuca Cameronem w powietrze, by zdobył dla nich punkt. W powietrzu Cameron zderza się z Lightningiem i oboje wpadają do wody. Jednak z racji, że Cameron wpadł pierwszy, Chris przydziela zwycięstwo Zmutowanym Larwom, a Cameron zostaje ranny i przyjeżdża do niego karetka, ale zyskuje on podzięki od całej swojej drużyny.

W odcinku Uciekający model rano Cameron wraz z Mike'm czeka na wejście do łazienki. W czasie wyzwania, Cameron zauważa i łapie bobra, jednak okazuje się to być tylko czubkiem rogu wielkiej rybo-ropuchy. Rybo-ropucha zaczyna ryczeć i wtedy przerażeni Cameron i Jo uciekają. W końcu Cameron proponuje drużynie wybrać larwę jako zwierzaka do ubierania. W czasie drugiego wyzwania, Cameron proponuje by znaleźć kogoś ładniejszego od Lindsay by zmylić Sasquatchanakwę i drużyna zgadza się. Ostatecznie Zmutowane Larwy wygrywają i chronią się od eliminacji.

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady Cameron jest przerażony wyzwaniem. Jako że Zmutowane Larwy wyprzedzają Toksyczne Szczury, korzystają z windy i spokojnie zjeżdżają na dół. W windzie, Cameron znajduje latarki. Później jest podekscytowany jazdą wagonikiem. Jednak niedługo później, wagoniki rozdzielają się i Cameron z Mike'm lądują na górze. Gdy Cameron się budzi i nie może ocucić Mike'a, myśli co zrobiłaby Jo. Po chwili wpada na pomysł i uderza mocno Mike'a latarką. Wtedy Mike wreszcie budzi się, lecz po chwili z pod ziemi wychodzi wielki świstak i Cameron z Mike'm uciekają. Później Cameron i Mike odnajdują Zoey i Scotta i razem dochodzą aż do nory zmutowanych świstaków, gdzie atakują ich świstaki. Jednak dzięki Brickowi udaje im się wyjść z tych tarapatów cało. Później ze zmęczony Cameron jest noszony przez Zoey, aż atakuje ich kolejny świstak. Jednak po raz kolejny Brick pomaga Zmutowanym Larwom i ostatecznie to oni wygrywają wyzwanie i chronią się od eliminacji. Przed domkiem Zmutowanych Larw, Cameron pyta Mike'a czy zdiagnozowano u niego osobowość wieloraką. Mike jest zaskoczony i pyta skąd Cameron o tym wie, a on odpowiada że po prostu dowiedział się obserwując. Cameron proponuje Mike'owi, że pomoże mu kontrolować jego osobowości, jeśli ten pomoże mu ze Scottem, bo Cameron mu nie ufa. Mike jest dziękuje Cameronowi, a nawet ściska go z radości. W podzięce za pomoc, gdy Brick zostaje wyeliminowany, Cameron, Mike i Zoey salutują mu na pożegnanie.

W Wyspa skarbów Dr McLeana Cameron pierwszy orientuje się, że na kolacje poprzedniego wieczora, Chef podawał "syfolinii z indyka". Cameron wnioskuje więc, że ponieważ zwykły indyk działa nasennie, to zmutowany indyk powoduje jeszcze większą senność. Potem widząc zmianę osobowości Mike'a, Cameron natychmiast reaguje. Wpycha Zoey do wody i zdejmuje Mike'owi kapelusz z głowy. Wtedy Manitoba Smith z powrotem zmienia się w Mike'a. Cameron próbuje wmówić Zoey, że po prostu potknął się. W konfesjonale, Cameron wyjaśnia swój sojusz z Mike'm. Cameron ma pomóc Mike'owi kontrolować osobowości, by zdobył Zoey, natomiast Mike namówi Zoey, by wyeliminować Scotta. Cameron wyjaśnia jak działają zmiany osobowości Mike'a, ale cały czas nie może on dowiedzieć się jak zmienić go z powrotem w Mike'a. Gdy Dakota zaczyna mutować, Cameron jest zdumiony i stwierdza, że to toksyczne odpady z kopalni spowodowały genetyczne zmiany. W czasie pierwszego wyzwania, Cameron razem ze Scottem i Mike'm pcha tratwę do brzegu. Gdy Zmutowane Larwy atakuje ośmiornica, Cameron wpada na pomysł, by wygrać. Każe on wszystkim cofnąć się, natomiast sam staje tuż przy ośmiornicy i obraża ją specjalnie. Ośmiornica uderza w tratwę, wybijając Zmutowane Larwy prosto na brzeg. Tak więc Zmutowane Larwy wygrywają pierwsze wyzwanie. Podczas drugiego wyzwania, w czasie spaceru po bagnach, Cameron i Mike próbują przekonać Zoey, by nie ufała Scottowi, jednak ta broni go. Cameron zauważa, że Mike zmienia się z powrotem w siebie gdy Zoey jest w niebezpieczeństwie. Mimo wszystko, Cameron stwierdza, że nie da rady pomóc Mike'owi i musi on wyznać Zoey prawdę, ale Mike nadal nie chce tego zrobić. Ostatecznie Zmutowane Larwy przegrywają wyzwanie. Po wszystkim, Scott podpuszcza Camerona mówiąc, że Mike musi mieć do niego zaufanie zdradzając mu swój sekret, wtedy Cameron przypadkowo ujawnia Scottowi tajemnicę wielorakich osobowości Mike'a. Podczas ceremonii eliminacji jednak Cameron zostaje bezpieczny w programie.

W Grand Chef Auto, gdy okazuje się, że zostały scalone drużyny, Cameron podchodzi do Jo i pyta czy nie chciałaby zawrzeć z nim sojuszu, ale Jo odrzuca tą propozycję mówiąc że już ma towarzysza. Później, Cameron czuje się winny, gdy Scott mówi o osobowościach Mike'a. Cameron nakazuje Scottowi, aby nie mówił nikomu o wielorakich osobowościach Mike'a. W konfesjonale, Cameron stwierdza, że nie umie dobrze dochować tajemnicy. W trakcie pierwszego wyzwania, Cameron wkłada rękę pod stół, ale tam znajduje tylko orzeszki i wściekłego karalucha, który gryzie Camerona w rękę. Ostatecznie jednak, po wygranej walce z karaluchem pod stołem, Cameron wypluwa swój klucz. W czasie drugiego wyzwania, gdy wiewiórki atakują zawodników, Cameron odciąga ich uwagę wyrzucając swój woreczek orzeszków. Jest bardzo podekscytowany pierwszą jazdą gokartem. Mimo, że Cameron dojeżdża do pierwszego punktu jako drugi, strasznie się opóźnia namalowując wielki obraz, zamiast prostego znaku. Mimo to, do trzeciego punktu dojeżdża jako drugi. Zoey spada z totemu prosto na gokart Camerona podsadzając go jednocześnie na szczyt totemu. Zoey jest zła i jedzie jak najszybciej by zemścić się na Mike'u. Cameron orientuje się, że chodzi o jego osobowości i pędzi by powstrzymać Zoey. Gdy jest już na miejscu, przypadkowo ujawnia Zoey tajemnicę osobowości Mike'a. W końcu mimo przegranej pozostaje w programie.

W W górę, w górę i uciekam moim żałosnym balonem, gdy nad obozem pojawia się wielki sterowiec, Cameron wyjaśnia co to za sterowiec, gdy nagle przygniatają go schody ze sterowca. Na początku odcinka, Jo zmusza Camerona do sojuszu z nią. W konfesjonale, Cameron wyznaje, że czasem czuje się bezsilny przy Lightningu lub Scottcie więc chce "schować się" za Jo, by przetrać w programie. W czasie pierwszego wyzwania, Cameron wylosowuje rakietę. Jo pyta Camerona co jest potrzebne do budowy balonu, a następnie każe mu go zbudować. Po chwili do Camerona podbiega Lightning i prosi o pomoc Camerona. Jednak Jo zabiera Camerona dla siebie. Cameron buduje balon dla Jo, a wtedy postanawia poszukać części do swojej rakiety, ale Jo zatrzymuje go i każe mu sabotować pracę Lightinga. Cameron próbuje zrzucić złom na Lightninga, ale nie daje rady i wystrzeliwuje się w stertę śmieci. Tam znajduje silnik świetnie pasujący do jego rakiety. Jo czekając na Camerona, dziwi się, że tak długo go nie ma. Wtedy idzie go poszukać. Znajduje go, gdy kończy już on budowę swojej rakiety. Jo zaczyna na niego krzyczeć, a wtedy Cameron uruchamia swoją rakietę i odlatuje. W końcu rakieta rozbija się o stertę gruzu i Chris ogłasza, że Cameron wygrywa, a w nagrodę dostaje maszynę do zasłony dymnej. Jo zabiera nagrodę Camerona dla siebie. W konfesjonale, Cameron przyznaje, że nie czuje się wykorzystywany przez Jo, ale mówi okazuje się, że mówi tak tylko przy Jo. W czasie drugiego wyzwania, Jo nakazuje Cameronowi, by odwiązał jej balon. Cameron niechętnie robi to. Cameron w swojej rakiecie przypadkowo uderza o helikopter Lightninga, tak że obie maszyny zaczynają wirować. Gdy Heather rzuca w Jo nagrodami Gemmie, Jo każe Cameronowi się osłaniać i ten robi to. Wtem podlatuje do niego Lightning i mówi mu, że Jo jest oszukańcza i maszynka do dymu powinna być jego. Cameron zdaje sobie sprawę, że został wykorzystany i aktywuje bombę w maszynie dymnej, którą jak wyjaśnia w konfesjonale, zamontować już wcześniej na wypadek. Potem, Cameron wlatuje rakietą w sterowiec Heather, Cameron nie może się już dłużej utrzymać na rakiecie i puszcza ją. Cameron spada, lecz ratuje go Zoey dzięki kozicy. Ostatecznie Cameron wygrywa i zdobywa nietykalność tego wieczora, natomiast razem z Lightningiem głosuje on na Jo i Jo zostaje wyeliminowana. Staje się zła i nazywa Camerona zdrajcą. Próbuje ona go uderzyć, ale Chef ją zatrzymuje. Wtedy Cameron przyznaje, że nauczył się tego od niej i Jo chwali jego strategię.

W odcinku Jedz, wymiotuj i bądź ostrożny, na początku odcinka, Cameron i Zoey omawiają plan wyeliminowania Scotta. Podsłuchujący ich, Scott zarzuca linę na gałąź na której siedzą Cameron i Zoey i ciągnie. Cameron spada, a wtedy Scott popycha go do swojej kolejnej pułapki, która wyrzuca Camerona w powietrze. Cameron ląduje obok grającego w koszykówkę Lightninga. Cameron stara się przekonać Lightninga o głosowaniu na Scotta i ten głośno krzyczy "Tak" co niezwykle cieszy Camerona. Podczas pierwszego wyzwania, Cameron zauważa zmutowane grzyby rosnące na drzewie, ale rosną za wysoko i Cameron nie może ich dosięgnąć. Wtem zjawia się Scott i naigrywa się z Camerona. Potem ściąga dla Camerona grzyby z drzewa chcąc zdobyć jego poparcie i okłamuje go mówiąc, że Zoey obawia się Lightninga. Cameron przyznaje rację, mówiąc że Lightning ma dobre warunki fizyczne. Przygotowuje on tartę ze zmutowanych grzybów, mimo to jednak wymiotuje podczas jedzenia potrawy, gdyż Scott zamienia ich tarty. W czasie drugiego wyzwania, . Cameron w lesie wymiotuje, gdy podbiega blisko niego Lightning. Lightning kilkakrotnie próbuje zdjąć obrożę, ale za każdym razem obroża razi go prądem. Więc Lightning zawiera układ z Cameronem. Cameron ma pomóc mu zdjąć obrożę, a wtedy Lightning pomoże mu dojść do mety. Cameron zgadza się i za pomocą swojego zegarka wytwarza impuls, który zdejmuje obroże z szyi Camerona i Lightninga. Za namową Camerona, przyczepiają oni obroże do ogona zmutowanego szopa. Jednak po chwili Cameron traci oddech i nie może dalej biec. Wtedy prosi Lightninga, by zgodnie z umową zaniósł go do mety, ale Lightning nie zgadza się. Mimo to Cameron wskakuje mu na plecy o czym Lightning nie wie. Cameron zostaje przez Lightninga doniesiony na plechach do mety. Przypadkowo, Cameron na plecach Lightninga uderza głową o maszt wygrywając nietykalność. Podczas ceremonii eliminacji, Lightning jest zły na Camerona za przypadkową kradzież nietykalności oraz ślubuje mu zemstę.

W Polujący Franken-las, rano Lightning ćwiczy uderzenia na swoim manekinie Camerona. Cameron widząc to ze swojego śpiwora jest przerażony. Potem na stołówce, Cameron tłumaczy Zoey swój problem, a wtedy ta radzi mu, by odszukał w sobie wewnętrznego wojownika, tak jak ona to zrobiła. Cameron jednak i tak obawia się Lightninga mówiąc, że na pewno pożre on go żywcem. Za jego plecami, Lightning rzeczywiście gryzie manekina Camerona wprawiając go w strach. Zoey jednak proponuje mu, by wspólnie wyeliminowali Lightninga. Cameron zgadza się i razem przybijają sobie piątkę. Zoey jednak przybija za mocno, raniąc Camerona. W konfesjonale Cameron nie może się nadziwić co się stało Zoey, ale cieszy się on, że chroni go ona przed Lightningiem. Później w zmutowanym lesie, Chris przedstawia finalistom kolejne wyzwanie. Cameron prawie wpada do lei, ale ratuje go Zoey. Cameron odgaduje, że zwycięzca będzie mógł wybrać z kim zmierzy się w finalu, ku irytacji Chrisa. Gdy Chris wspomina o "muchołówce amerykańskiej", Cameron z przerażeniem zdaje sobie sprawę, że ta roślina je mięso. Lightning naśmiewa się wtedy z Camerona mówiąc, że jest bezpieczny, gdyż jest "patyczakiem". W odwecie Cameron naśmiewa się też z Lightninga. W końcu Lightning próbuje uderzyć Camerona, ale Zoey zatrzymuje go swoją pięścią, broniąc Camerona. Podczas wyzwania, Zoey i Cameron łączą swoje mapy. Postanawiają iść tak daleko jak zaprowadzi ich mapa, a potem zdadzą się na "instynkt wojownika" Zoey. Zoey ostrzega Camerona, aby nie wpadł w żadne leje, ale i tak po chwili Cameron wpada i Zoey po raz kolejny musi go ratować. Cameron jest pod wrażeniem siły Zoey, ale ta odpowiada, że waży on po prostu tyle co lalka. W konfesjonale, Cameron przeczy temu i sprawdza. Jednak okazuje się, że to lalka waży więcej od niego, ku jego rozczarowaniu. Lightning walcząc z muchą, w końcu wpada na drzewo gubiąc swój kawałek mapy. Zauważa to Zoey i oznajmia, że go weźmie. Cameron zwraca jej uwagę, że razem go wezmą. Szuka Zoey, gdy nagle wpada na olbrzymią zmutowaną muchę. Bojąc się jej, chwali jej oczy, a wtedy mucha zakochuje się w nim i przyssywa mu się do głowy. Cameron zaczyna uciekać, ale mucha dalej leci za nim. Gdy Zoey zabiera część mapy Lightninga, nagle wpada do lei. Widzi to Lightning i podbiega do niej. Jednak zamiast jej pomóc, po prostu zabiera mapę. Cameron cały czas broni się przed muchą, aż w końcu zjada ją zmutowana wiewiórka, wymiotując przy tym na Camerona. Po chwili podchodzi do niego Zoey i jest zła, że Cameron ucieka przed muchą, zamiast zatrzymać Lightninga z mapami. Cameron tłumaczy Zoey, że mucha była ogromna i nie wiedział o tym, że Lightning ukradł wszystkie mapy. W konfesjonale, Cameron jest zezłoszczony na Zoey, że pozwoliła Lightningowi uciec z mapami. Idąc przez las, Cameron i Zoey zastanawiają się jak bez map odnaleźć Larry'ego. Cameron tłumaczy warunki środowiskowe tej rośliny, a w tym czasie Zoey ratuje ich przez wieloma niebezpieczeństwami, które napotykają na swojej drodze. Wraz z Zoey w końcu docierają na bagna, gdzie widzą Larry'ego oraz potrzebny im kwiat. Zoey myśli jak mogłaby zdobyć kwiat i Cameron wpada na pomysł, by przejść po kamieniach. Zoey decyduje się pójść pierwsza. Jednak jeden z kamieni okazuje się być olbrzymim zmutowanym żółwiem, który boleśnie wyrzuca ją na brzeg. Zoey twierdzi, że Cameron zrobił to specjalnie. Cameron zapewnia Zoey, że to był przypadek i nie wiedział o żółwiu. Gdy Lightning zostaje zatrzaśnięty w szczękach Larry'ego, przerażony Cameron skacze na ręce Zoey, jednak Larry po chwili wypluwa Lightninga na drzewo. Cameron cały czas jest przerażony Larry'm, wtedy Zoey krzyczy na niego i każe mu odszukać w sobie "wewnętrznego wojownika". Wtedy w końcu, Cameron zaczyna myśleć. Dedykuje, że Larry zaciska szczęki po dotknięciu kwiatu. Wtem Zoey wpada na pomysł. Zoey staje na brzegu i przez drzewo trzyma linę z Cameronem, który ma zwisając, złapać kwiat. W konfesjonale Cameron komentuje, że ten pomysł mu się nie podoba i wolałby zamienić się roalmi. Jednak Zoey w konfesjonale mówi, że Cameron nie może jej trzymać, ponieważ nawet jej chomik "Panna Pysia" ma więcej siły niż on. Cameronowi prawie udaje się złapać kwiat, aż nagle zaczyna kichać z powodu alergii na zmutowany pyłek. Wtedy lina zaczyna się kołysać, a gałąź łamać. Jednak po chwili lecąc na lianie, Lightning szybko zrywa kwiat i ląduje na drugim brzegu, podczas gdy Cameron ląduje na Zoey. Lightning odbiera, a Cameron i Zoey obarczają się winą za porażkę. Nagle Larry wyrywa się z korzeni i odbiega. Więc Cameron i Zoey postanawiają utrzymywać swój sojusz. Atakowana przez Larry'ego, Zoey podaje kwiatek do Camerona, który cały czas kicha od jego pyłku. Potem, Zoey chcę by Cameron rzucił kwiatek jej, ale Cameron nie chce tego zrobić, myśląc, że Zoey wyrzuci go gdy wygra. W końcu Larry zjada Camerona, a wtedy Cameron upuszcza kwiat. Zoey łapie kwiatek i biegnie. Jednak po chwili, stwierdza, że przyjaźń jest ważniejsza od pieniędzy i musi pomóc Cameronowi. Zoey chce zaatakować Larry'ego, by ratować Camerona, ale Larry zjada również i Zoey. Później zostają oni wypluci, gdy Chris daje Larry'emu kwiatek do zjedzenia. Po wypluciu, Zoey podaje Cameronowi rękę, by pomóc mu wstać, a wtedy ten dziękuje jej radośnie. Po wszystkim, Cameron i Zoey rozmawiają i cieszą się, że byli w finałowej trójce. Zoey zaznacza, że bez względu na wszystko, będą przyjaciółmi. Nagle pojawia się Lightning i naśmiewa się z nich wierszem.Podczas ceremonii eliminacji, Chris ogłasza, że Lightning może wybrać kogo wyeliminować z programu. Cameron poddaje się i ogłasza, że czas na niego, będąc pewnym, że Lightning go wyeliminuje. Już kieruje się na Miotacz Wstydu, gdy Lightning ogłasza, że chce wyeliminować Zoey, gdyż jest ona silniejszym rywalem i chce zemścić się na Cameronie w finale. Na koniec, widzimy jak Lightning grozi Cameronowi w Porcie Wstydu.

Also on Fandom

Random Wiki