Fandom

Totalna Porażka Wiki

Cameron i Jo

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ten artykuł skupia się na interakcjach pomiędzy Cameronem i Jo.

PrzeglądEdit

Cameron i Jo trafiają do tej samej drużyny na początku programu i nie dogadują się ze sobą z powodu przeciwnych charakterów. Jo również często manipuluje Cameronem oraz używa go jako coś w rodzaju przynęty.

Odcinki sugerujące konfliktEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Prawda albo laser rekinaEdit

Podczas drogi do pierwszego wyzwania, Jo nazywa Camerona słabeuszem i twierdzi że on na pewno nie wygra Totalnej Porażki.

Lód, lód dziecinoEdit

Gdy po przebyciu długiej drogi na szczyt góry, Cameron wymiotuje do krzaka, Jo mówi, że gdyby była chomikiem, już dawno by go zjadła.

Schwytani straceńcyEdit

Finders Creepers (10)

Jo rzuca Cameronem w drzewo.

Gdy docierają do kolejnej wskazówki, Jo proponuje wykorzystać najbardziej zbędnego zawodnika i rzuca Camerona w drzewo, gdzie ten znajduje klucz. Gdy są już przed jaskinią, Jo każe Cameronowi by robił to co ona i nie szedł szukać pozostałych, mimo to on i tak jej nie słucha i Jo zostaje sama.

Ahoj, załogo!Edit

Gdy ponton Zmutowanych Larw się rozbija, Jo rzuca Camerona w powietrze, by zdobył dla nich wygraną.

Grand Chef AutoEdit

Na początku odcinka, gdy okazuje się, że zostały scalone drużyny, Cameron podchodzi do Jo i pyta czy nie chciałaby zawrzeć z nim sojuszu, ale Jo odrzuca tą propozycję mówiąc że już ma towarzysza. Gdy Jo dociera do pierwszego punktu, jest zdziwiona widząc jeszcze Camerona i przypomina mu, że zadanie polega na wyścigu, a nie na malowaniu nazywając go "Balonogłowym". Jednocześnie, gdy namalowuje swój znak, zamazuje dzieło Camerona.

W górę, w górę i uciekam moim żałosnym balonemEdit

Up, Up And Away In My Pitiful Balloon (20)

Jo zmusza Camerona do sojuszu.

Na początku odcinka, Jo zmusza Camerona do sojuszu z nią. W konfesjonale, Cameron wyznaje, że czasem czuje się bezsilny przy Lightningu lub Scottcie więc chce "schować się" za Jo, by przetrać w programie. W czasie pierwszego wyzwania, Cameron wylosowuje rakietę. Jo pyta Camerona co jest potrzebne do budowy balonu, a następnie każe mu go zbudować. Po chwili do Camerona podbiega Lightning i prosi o pomoc Camerona. Jednak Jo zabiera Camerona dla siebie. Cameron buduje balon dla Jo, a wtedy postanawia poszukać części do swojej rakiety, ale Jo zatrzymuje go i każe mu sabotować pracę Lightinga. Cameron próbuje zrzucić złom na Lightninga, ale nie daje rady i wystrzeliwuje się w stertę śmieci. Tam znajduje silnik świetnie pasujący do jego rakiety. Jo czekając na Camerona, dziwi się, że tak długo go nie ma. Wtedy idzie go poszukać. Znajduje go, gdy kończy już on budowę swojej rakiety. Jo zaczyna na niego krzyczeć, a wtedy Cameron uruchamia swoją rakietę i odlatuje. W końcu rakieta rozbija się o stertę gruzu i Chris ogłasza, że Cameron wygrywa, a w nagrodę dostaje maszynę do zasłony dymnej. Jo zabiera nagrodę Camerona dla siebie. W konfesjonale, Cameron przyznaje, że nie czuje się wykorzystywany przez Jo, ale mówi okazuje się, że mówi tak tylko przy Jo. W czasie drugiego wyzwania, Jo nakazuje Cameronowi, by odwiązał jej balon. Cameron niechętnie robi to. Gdy Heather rzuca w Jo nagrodami Gemmie, Jo każe Cameronowi się osłaniać i ten robi to. Wtem podlatuje do niego Lightning i mówi mu, że Jo jest oszukańcza i maszynka do dymu powinna być jego. Cameron zdaje sobie sprawę, że został wykorzystany i aktywuje bombę w maszynie dymnej, którą jak wyjaśnia w konfesjonale, zamontować już wcześniej na wypadek. Ostatecznie Cameron wygrywa i zdobywa nietykalność tego wieczora, natomiast razem z Lightningiem głosuje on na Jo i Jo zostaje wyeliminowana. Staje się zła i nazywa Camerona zdrajcą. Próbuje ona go uderzyć, ale Chef ją zatrzymuje.

Odcinki sugerujące przyjaźńEdit

Backstabbers Ahoy (46)

Jo gratuluje Cameronowi, gdy wygrywa on wyzwanie dla Zmutowanych Larw.

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Ahoj, załogo!Edit

Gdy Cameron wygrywa wyzwanie dla Zmutowanych Larw zostając przy tym ranny, wtedy Jo gratuluje mu.

Uciekający modelEdit

Jo chwali pomysł Camerona, by wziąć larwę jako modela.

Gdy Jo zostaje wyeliminowana i oskarża Camerona o zdradę, Cameron przyznaje, że nauczył się tego od niej i Jo chwali jego strategię.