Fandom

Totalna Porażka Wiki

Cameron i Mike

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ten artykuł skupia się na interakcjach pomiędzy Cameronem i Mike'm.

PrzeglądEdit

Cameron i Mike od początku Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy stają się przyjaciółmi. Ich przyjaźń nasila się, gdy Cameron odkrywa, że Mike ma wielorakie osobowości i proponuje mu pomoc z ich kontrolowaniem.

Odcinki sugerujące przyjaźńEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Lód, lód dziecinoEdit

Cameron pomaga Mike'owi "wydobyć z siebie" Svetłanę zapowiadając występ mistrzyni.

Schwytani straceńcyEdit

Gdy Cameronowi udaje się znaleźć klucz w dziupli drzewa, Mike chwali go mówiąc, że się spisał. Mimo namów Camerona, by nie szukał Mike'a i Anny Marii, ten robi to.

Ahoj, załogo!Edit

Cameron na początku odcinka obserwuje osobowości Mike'a. W konfesjonale mówi, że Mike jest jak podręcznik do psychologii od którego nie można się oderwać. Potem udaje mu się po raz kolejny przemienić Mike'a w Svetłanę, co pomaga drużynie wygrać. Mike tak jak reszta Zmutowanych Larw gratuluje Cameronowi, gdy ten wygrywa dla swojej drużyny, zostając przy tym ranny.

Uciekający modelEdit

Rano Cameron wraz z Mike'm czekają na wejście do łazienki.

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpadyEdit

AMIATTW58 (2)

Mike jest szczęśliwy, gdy Cameron oferuje mu pomoc w kontrolowaniu swoich osobowości.

Gdy Mike i Cameron lądują na górze. By ocucić Mike'a, Cameron uderza go mocno latarką. Gdy Mike wreszcie budzi się, po chwili z pod ziemi wychodzi wielki świstak i Cameron z Mike'm uciekają. Pod koniec dnia, przed domkiem Zmutowanych Larw, Cameron pyta Mike'a czy zdiagnozowano u niego osobowość wieloraką. Mike jest zaskoczony i pyta skąd Cameron o tym wie, a on odpowiada że po prostu dowiedział się obserwując. Cameron proponuje Mike'owi, że pomoże mu kontrolować jego osobowości, jeśli ten pomoże mu ze Scottem, bo Cameron mu nie ufa. Mike jest dziękuje Cameronowi, a nawet ściska go z radości.

Wyspa skarbów Dr McLeanaEdit

Widząc zmianę osobowości Mike'a po nałożeniu kapelusza poszukiwacza przygód, Cameron natychmiast reaguje. Wpycha Zoey do wody i zdejmuje Mike'owi kapelusz z głowy. Wtedy Manitoba Smith z powrotem zmienia się w Mike'a. Cameron próbuje wmówić Zoey, że po prostu potknął się. W konfesjonale, Cameron wyjaśnia swój sojusz z Mike'm. Cameron ma pomóc Mike'owi kontrolować osobowości, by zdobył Zoey, natomiast Mike namówi Zoey, by wyeliminować Scotta. Cameron wyjaśnia jak działają zmiany osobowości Mike'a, ale cały czas nie może on dowiedzieć się jak zmienić go z powrotem w Mike'a. Podczas drugiego wyzwania, w czasie spaceru po bagnach, Cameron i Mike próbują przekonać Zoey, by nie ufała Scottowi, jednak ta broni go. Cameron zauważa, że Mike zmienia się z powrotem w siebie gdy Zoey jest w niebezpieczeństwie. Mimo wszystko, Cameron stwierdza, że nie da rady pomóc Mike'owi i musi on wyznać Zoey prawdę, ale Mike nadal nie chce tego zrobić.

Grand Chef AutoEdit

Cameron czuje się winny, gdy Scott mówi o osobowościach Mike'a. Cameron nakazuje Scottowi, aby nie mówił nikomu o wielorakich osobowościach Mike'a. W konfesjonale, Cameron stwierdza, że nie umie dobrze dochować tajemnicy. Podczas wyzwania, Mike stara się powiedzieć Cameronowi, że nie musi namalowywać wyszukanego znaku, bo zadanie polega na wyścigu, ale przeszkadza mu Scott, który go szantażuje. Gdy Zoey jest zła i jedzie jak najszybciej by zemścić się na Mike'u, Cameron orientuje się, że chodzi o jego osobowości i pędzi by powstrzymać Zoey. Gdy jest już na miejscu, przypadkowo ujawnia Zoey tajemnicę osobowości Mike'a. Potem przeprasza on za to Mike'a.

Odcinki sugerujące konfliktEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Schwytani straceńcyEdit

Gdy Cameron znajduje Mike'a, który jest aktualnie Vito i Annę Marię obściskujących się, denerwuje go ich brak zaangażowania w wyzwanie i podnosi na nich głos pierwszy raz w swoim życiu.

Wyspa skarbów Dr McLeanaEdit

Po wszystkim, Scott podpuszcza Camerona mówiąc, że Mike musi mieć do niego zaufanie zdradzając mu swój sekret, wtedy Cameron przypadkowo ujawnia Scottowi tajemnicę wielorakich osobowości Mike'a.