Fandom

Totalna Porażka Wiki

Cameron i Zoey

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ten artykuł skupia się na interakcjach pomiędzy Cameronem i Zoey.

PrzeglądEdit

Cameron i Zoey szybko rozwinęli przyjaźń gdy zostali umieszczeni w tej samej drużynie. Cameron także pomagał w związku Zoey z Mike'm. Pod koniec sezonu, oboje jednoczą się w celu wyeliminowania ich wspólnego wroga, Scotta. Ich przyjaźń zostaje wystawiona na próbę w Polujący Franken-las, gdy Zoey musi wybrać pomiędzy wygraną, a Cameronem. Ostatecznie Zoey zdaje sobie sprawę, że za żadną cenę nie można kupić przyjaźni i ratuje Camerona kosztem wygranej.

Odcinki sugerujące przyjaźńEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Lód, lód dziecinoEdit

Gdy Cameron nie może się wspinać pod górę, Zoey stara się go zachęcić i dodać otuchy. Dodatkowo nazywa go "Cam".

Ahoj, załogo!Edit

Zoey wraz z innymi członkami Zmutowanych Larw gratuluje Cameronowi, gdy wygrał on dla drużyny.

Grand Chef AutoEdit

Cameron gratuluje Zoey, gdy ta prowadzi w czasie wyścigu. Zoey dziękuje mu i życzy powodzenia. Potem przy totemie, Zoey wisząc, nie może się już dłużej utrzymać i spada prosto na gokart Camerona podsadzając go jednocześnie na szczyt totemu za co Cameron dziękuje jej. Później, Cameron przypadkowo mówi Zoey o wielorakich osobowościach Mike'a.

Up, Up And Away In My Pitiful Balloon (67)

Zoey ratuje Camerona.

W górę, w górę i uciekam moim żałosnym balonemEdit

Po wleceniu w sterowiec Heather, Cameron nie może się utrzymać rakiety i spada w dół, lecz ratuje go Zoey dzięki kozicy. Zoey puszcza do niego oczka, a wtedy Cameron dziękuje jej.

Eat puke and be wary (2)

Cameron i Zoey rozmawiają o wyeliminowaniu Scotta.

Jedz, wymiotuj i bądź ostrożnyEdit

Na początku odcinka, Cameron i Zoey wspólnie rozmawiają o wyeliminowaniu Scotta. W czasie ceremonii eliminacji, oboje głosują na Scotta i zgodnie z ich planem, Scott zostaje wyeliminowany.

Polujący Franken-lasEdit

Na stołówce, Cameron tłumaczy Zoey swój problem, a wtedy ta radzi mu, by odszukał w sobie wewnętrznego wojownika, tak jak ona to zrobiła. Cameron jednak i tak obawia się Lightninga mówiąc, że na pewno pożre on go żywcem. Za jego plecami, Lightning rzeczywiście gryzie manekina Camerona wprawiając go w strach. Zoey jednak proponuje mu, by wspólnie wyeliminowali Lightninga. Cameron zgadza się i razem przybijają sobie piątkę. Zoey jednak przybija za mocno, raniąc Camerona. W
1211

Cameron i Zoey jednoczą się przeciwko Lightningowi.

konfesjonale Cameron nie może się nadziwić co się stało Zoey, ale cieszy się on, że chroni go ona przed Lightningiem. Na bagnach, Cameron prawie wpada do lei, ale ratuje go Zoey. Potem, Lightning próbuje uderzyć Camerona, ale Zoey zatrzymuje go swoją pięścią, broniąc Camerona. W czasie wyzwania, Cameron i Zoey łączą swoje mapy. Postanawiają iść tak daleko jak zaprowadzi ich mapa, a potem zdadzą się na "instynkt wojownika" Zoey. Zoey ostrzega Camerona, aby nie wpadł w żadne leje, ale i tak po chwili Cameron wpada i Zoey po raz kolejny musi go ratować. Cameron jest pod wrażeniem siły Zoey, ale ta odpowiada, że waży on po prostu tyle co lalka. W innej części lasu, Cameron pyta Zoey czy nic jej nie jest, gdyż zauważył, że zachowuje się ona trochę inaczej, co pokazuje że Cameron troszczy się o Zoey. Idąc przez las, Cameron i Zoey zastanawiają się jak bez map odnaleźć Larry'ego. Cameron tłumaczy warunki środowiskowe tej rośliny, a w tym czasie Zoey ratuje ich przez wieloma niebezpieczeństwami, które napotykają na swojej drodze. Gdy Lightning zostaje zaciśnięty w szczękach Larry'ego, Cameron skacze na ręce Zoey. Nagle Larry wyrywa się z korzeni i odbiega. Więc Cameron i Zoey postanawiają utrzymywać swój sojusz. W konfesjonale, Zoey chwali Camerona stwierdzając, że pomógł jej on znaleźć Larry'ego. W końcu Larry zjada Camerona, a wtedy Cameron upuszcza kwiat. Zoey łapie kwiatek i biegnie. Jednak gdy słyszy wołanie Camerona o pomoc, Zoey przystaje i zaczyna się o niego martwić. Przypomina sobie miłe chwile, które razem przeżyli i zdaje sobie sprawę, że za żadne pieniądze nie można kupić przyjaźni. Wtedy odrzuca kwiatek i leci na pomoc Cameronowi. Larry zjada również i Zoey. Potem zostają wypluci, gdy Chris daje Larry'emu do zjedzenia kwiatek. Po wypluciu, Zoey podaje Cameronowi rękę, by pomóc mu wstać, a wtedy ten dziękuje jej radośnie. Po wszystkim, Cameron i Zoey rozmawiają i cieszą się, że byli w finałowej trójce. Zoey zaznacza, że bez względu na wszystko, będą przyjaciółmi. Nagle pojawia się Lightning i naśmiewa się z nich wierszem. Podczas ceremonii eliminacji, Cameron ogłasza, że poddaje się, gdyż zwątpił w osobę, która próbowała uratować mu życie i nauczyła go czym jest przyjaźń. W końcu jednak to Zoey zostaje wyeliminowana ku zdziwieniu zarówno Camerona jak i Zoey.

Odcinki sugerujące konfliktEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Wyspa skarbów Dr McLeanaEdit

Gdy Mike zmienia się w Manitobę Smith, Cameron starając się pomóc Mike'owi z jego osobowościami, wpycha Zoey do wody i okłamuje ją mówiąc, że po prostu się potknął.

Polujący Franken-lasEdit

Lightning walcząc z muchą, w końcu wpada na drzewo gubiąc swój kawałek mapy. Zauważa to Zoey i oznajmia, że go weźmie. Cameron zwraca jej uwagę, że razem go wezmą. W konfesjonale, Zoey komentuje, że uwielbia Camerona, ale ma dosyć jego uwag na temat słów. Potem, Zoey jest zła, że Cameron ucieka przed muchą, zamiast zatrzymać Lightninga z mapami. Cameron tłumaczy Zoey, że mucha była ogromna i nie wiedział o tym, że Lightning ukradł wszystkie mapy. W konfesjonale, Cameron jest zezłoszczony na Zoey, że pozwoliła Lightningowi uciec z mapami. Później, w konfesjonale, Zoey jest zezłoszczona, stwierdzając, że ona sama musi pracować, podczas gdy Cameron zachowuje się jak przynęta. Cameron cały czas jest przerażony Larry'm, wtedy Zoey krzyczy na niego i każe mu odszukać w sobie "wewnętrznego wojownika". Wtem Zoey wpada na pomysł. Zoey staje na brzegu i przez drzewo trzyma linę z Cameronem, który ma zwisając, złapać kwiat. W konfesjonale Cameron komentuje, że ten pomysł mu się nie podoba i wolałby zamienić się roalmi. Jednak Zoey w konfesjonale mówi, że Cameron nie może jej trzymać, ponieważ nawet jej chomik "Panna Pysia" ma więcej siły niż on. Gdy Cameronowi nie udaje się wykonać tego zadania i spada na Zoey, oboje obarczają się winą za porażkę. Potem, Zoey chce by Cameron odrzucił kwiatek jej, ale Cameron nie chce tego zrobić, myśląc, że Zoey wyrzuci go gdy wygra.

Also on Fandom

Random Wiki