FANDOM

Courtney
Talent Gra na skrzypcach, Śpiewanie, Granie na gitarze, Balet

Courtney była zawodniczką w Wyspie Totalnej Porażki w drużynie Zabójcze Okonie. Miała nie konkurować w Planie Totalnej Porażki, jednak udało jej się wygrać proces sądowy i dzięki temu mogła wziąć udział powracając w odcinku Ocean ośmy - lub dziewiąty. Wtedy też obejmuje rolę głównej antagonistki na okres drugiej połowy Planu Totalnej Porażki. Potem konkuruje w Totalnej Porażce w trasie w Drużynie Amazonek. Pojawiła się również w Totalna Porażka: Zemsta Wyspy w pierwszym odcinku na jachcie z innymi uczestnikami.

PrzeglądEdit

Gdy Courtney pojawia się po raz pierwszy w Niezbyt szczęśliwi obozowicze - część 1, sprawia wrażenie bardzo miłej i sympatycznej. Dziękuje Chrisowi za pomoc w zejściu z łodzi, a także grzecznie wita się z Owenem. Tak jak pozostałe zawodniczki jest zszokowana wyglądem Justina. Gdy Izzy po wyjściu z łodzi wpada do jeziora, Courtney jako pierwsza spieszy jej z pomocą i wyciąga ją z wody. Później Courtney zostaje przyłączona do drużyny Zabójcze Okonie. Gdy Sadie płacze po rozłące z Katie, Courtney stara się ją pocieszyć.

Gdy przychodzi czas na pierwsze wyzwanie w Niezbyt szczęśliwi obozowicze - część 2, Courtney nie chce skoczyć stwierdzając, że ma problem medyczny, który uniemożliwia jej skakanie z klifów. Wobec tego Courtney zostaje zmuszona do noszenia kapeluszu kurczaka przez cały odcinek. Podczas przenoszenia skrzyń do obozu, z powodu przegranej, Zabójcze Okonie są zmuszone nosić skrzynię ręcznie. Nagle w rękę Courtney wchodzi drzazga. Eva każe jej nie marudzić i nazywa ją "tchórzem". Wtedy Courtney przypomina wszystkim o swoich obozowych doświadczeniach. Niedługo później, jakiś owad żądli Courtney boleśnie w oko. Jej oko w wyniku alergii puchnie przez cały odcinek. W końcu Zabójcze Okonie docierają do obozu z oczywistym opóźnieniem i przegrywają. Courtney jednak stara się nie załamywać i nadal próbuje uczestniczyć w wyzwaniu. Ogłasza się kierownikiem budowy i nakazuje wszystkim co mają robić. Wreszcie Zabójczym Okoniom udaje się zbudować mini-basen, ale i tak przegrywają z doskonałym basenem Wrzeszczących Susłów. Potem na stołówce Zabójcze Okonie ustalają kogo wyeliminować. Gdy Duncan wskazuje na nią, Courtney strasznie się temu dziwi i po raz kolejny przypomina drużynie o swoich obozowych doświadczeniach. Sama natomiast wskazuje na Tylera. W końcu w czasie ceremonii eliminacji, Courtney jest w dwóch ostatnich z Ezekielem. Jednak na koniec, to ona dostaje piankę, a Ezekiel odpada z programu.

W Wielkie spanie, Courtney już na początku odcinka w konfesjonale komentuje negatywne zachowanie Evy. Po wyścigu, Courtney jest zła na Harolda i oskarża go o przegraną ich drużyny. W czasie "Bezsennotlonu", Courtney cały czas rusza się, by wszystkich przetrzymać. Mimo to zasypia po dość długim czasie. Ostatecznie Zabójcze Okonie przegrywają wyzwanie i muszą odbyć ceremonię eliminacji. Gdy Eva zostaje wyeliminowana, Courtney żegna się z nią, a ta ze złości rzuca w nią ostrym patykiem.

W Zbijakomania Courtney obejmuje rolę przywódcy drużyny. Jest zezłoszczona, że jej drużyna ciągle przegrywa. Gdy Heather nabija się w niej, ta rzuca w nią z łyżeczki owsiankę. Jednak owsianka zamiast Heather, trafia Gwen. Gdy Chris ogłasza wyzwanie ze zbijakiem, Courtney szybko oskarża Harolda i jego chrapanie za zmęczenie Duncana, który przydałby się w czasie gry. Gdy zezłoszczona Heather rzuca piłką w Tylera, Courtney ma do niej pretensje i w odwecie próbuje zbić Heather, ale Owen łapie piłkę jednocześnie wyrzucając Courtney z tej rundy. W końcu po przegraniu paru rund, Courtne orientuje się, że drużynie potrzebny jest ktoś brutalny, by wygrać. Sugeruje ona by obudzić Duncana. Drużyna wspólnie wkłada Duncanowi patyk do nosa by go obudzić. Duncan wstaje wściekły i łamie patyk. Wtedy Courtney prosi go o pomoc grożąc, że jeśli nie pomoże, zostanie wyeliminowany więc Duncan zgadza się i stosuje swoją technikę "popędź nowemu kota", dzięki czemu drużyna w końcu odnosi zwycięstwo i omija ich ceremonia eliminacji.

W Niezbyt sławni Courtney znów obiera rolę przywódcy drużyny. Ocenia talenty uczestników i wybiera tych, których chce. Sama również występuje na pokazie grając na skrzypcach. Niestety przed występem, jej skrzypce zostają przypadkowo zniszczone przez Bridgette. Tak więc Courtney i Bridgette muszą znaleźć nową osobę, by wystąpiła dla ich drużyny. Decydują się wybrać Harolda, któremu wcześniej Courtney nie pozwoliła nawet zaprezentować swojego talentu. Beatbox Harolda podoba się Chefowi i dzięki temu Zabójcze Okonie wygrywają wyzwanie. W podzięce, Courtney i Bridgette przytulają Harolda.

W Kiepskie obozowanie Courtney tak jak inni obozowicze bierze udział w wyzwaniu w lesie. Jest przerażona słysząc historię, którą opowiada Duncan, jednak wypiera się, że wcale się nie bała. Po nocy, nad rankiem, Courtney widać śpiącą na Duncanie. Pod koniec dnia, Courtney rozmawia z Duncanem przed domkiem. Duncan straszy ją swoim hakiem, a ona oznajmia, że go nienawidzi.

W Czynnik fobii Courtney w przeciwieństwie do pozostałych uczestników, nie wyznaje swojej fobii twierdząc, że nie boi się niczego. Wtedy Duncan przypomina jej, jak bała się w poprzednim odcinku historii Duncana, ale ta cały czas zaprzecza. W czasie wyzwania, Courtney stara się pomóc innym w przezwyciężeniu ich lęków. Krzyczy ona na DJa, by pokonał lęk przed malutkim wężykiem, a także trzyma Duncana za rękę, gdy ten ma pokonać swój strach przed makietą Celine Dion. Potem, gdy Duncan przezwycięża swój strach, Courtney mocno go przytula. Courtney jest zaskoczona, gdy okazuje się, że Chris zna jej lęk przed zieloną galaretką. Jej zadaniem ma być wskoczenie do basenu pełnego galaretki. Początkowo Courtney jest zdeterminowana, jednak później zmienia zdanie i schodzi przez co jej drużyna przegrywa. Mimo to, Courtney otrzymuje piankę i pozostaje w programie.

W odcinku W górę strumienia, Courtney nie odgrywa zbyt wielkiej roli. Jej partnerką w kajaku jest Bridgette.

W Paintballowe polowanie na jelenia Courtney pojawia się, ale znów nie odgrywa większej roli w odcinku.

W Jeśli nie możesz znieść upału... Courtney współpracuje na czas kulinarnego wyzwania z Duncanem i razem zajmują się deserem. Początkowo nie chce ona się zgodzić na współpracę z Duncanem, ale zostaje do tego zmuszona. W czasie pracy nad ciastkami, Courtney stale komentuje zachowanie Duncana. W końcu dochodzi między nimi do bitwy na jedzenie, jednak w konfesjonale Courtney przyrzeka, że w życie nie będzie z Duncanem. Gdy okazuje się, że Zabójcze Okonie wygrały wyzwanie, Duncan podnosi Courtney do góry. Po chwili jednak, Courtney krzyczy na niego by ją postawił.

W Komu możesz zaufać? Courtney ma współpracować z Sadie w czasie wyzwania "Ślepego Wilhelmatera". Jednak przypadkowo Sadie strzela w Courtney o wiele więcej razy niż powinna. W związku z tym, w zemście, Courtney wyeliminowuje ją z programu na koniec tego odcinka.

W Podstawy naprężenia, Courtney początkowo wykonuje polecenia Chefa jak należy. Próbuje ona kontrolować występki Duncana, mimo to w końcu Duncan i tak zostaje ukarany i trafia do karceru. Wtedy Courtney idzie sprawdzić co u niego. Po raz kolejny jednak zaprzecza, gdy Geoff mówi, że Courtney lubi Duncana. W karcerze, Courtney przynosi Duncanowi kleik i razem rozmawiają. W końcu umawiają się, by przeprowadzić rozbój na kuchnię Chefa, by zjeść coś lepszego. Plan udaje się i oboje przedostają się do lodówki Chefa. Tam oprócz skradzenia jedzenia, Courtney w miejsce skradzionego ciasta wkłada rybę. Potem wszyscy zawodnicy razem cieszą się skradzionymi łupami. Jednak Courtney zjada na dużo i wymiotuje na dworze. Duncan przychodzi do niej, a wtedy Courtney zdradza mu, że "bycie złą" zaczyna ją pociągać, aż w końcu całuje Duncana rozpoczynając ich związek. Rano Courtney bierze udział w ostatnim wyzwaniu wojskowym Chefa, jednak przegrywa gdy zaczyna się śmiać. Dodatkowo żartuje sobie z Chefa i obraża go. Ostatecznie Zabójcze Okonie przegrywają wyzwanie i muszą odbyć ceremonię eliminacji. Ku zszokowaniu uczestników, Courtney zostaje wyeliminowana, jak się później okazuje przez podstęp Harolda. Courtney nie zgadza się z wyeliminowaniem i nie chce odejść, aż Chris i Chef zabierają ją siłą i wrzucają do Łodzi Przegranych. Gdy Courtney płynie już łodzią, Duncan rzuca Courtney trupią czaszkę, którą dla niej zrobił. Courtney mówi, że jest ona dziwna i odrażająca, ale przyznaje, że podoba jej się. Courtney ogłasza, że nigdy nie zapomni Duncana, gdy odpływa już z wyspy.

Courtney po raz kolejny pojawia się w Ekstrawaganckie obozo-jmacie. Przyznaje ona, że w Playa De Los Przegranos są świetne warunki, ale twierdzi, że zamiast tego chciałaby być nadal w programie. Courtney odkrywa także, że to Harold jest odpowiedzialny za jej wyeliminowanie i nieco później bije go ona boleśnie lampą, którą wyrwała. Courtney wyznaje, że w finale będzie kibicować Duncanowi, choć sama nie wierzy, że to mówi. Tak jak inni zawodnicy, Courtney przypadkowo głosuje na Leshawnę, przez co dochodzi między nią, a Haroldem do walki, aż oboje wpadają do wody.

Courtney później pojawia się w To już ostatni odcinek, naprawdę!. Kibicuje ona Owenowi, by wygrał finał i widzimy ją później zasmuconą, gdy okazuje się, że wygrała Gwen.

W Wyspa Totalnej, Totalnej, Totalnej, Totalnej Porażki, Courtney jest zniesmaczona widząc tańczącego Duncana. Jest zezłoszczona, że przegrała program, a jej prawnik zawalił proces sądowy. Jednak kiedy rozpoczyna się zadanie z szukaniem walizki, Courtney wyciąga Duncana spod zawodników i mocno całuje go dla motywacji. Gdy Harold pyta czy może iść z nimi, Courtney stanowczo odmawia. W tym odcinku, Courtney jest zawzięta i uparta, a także bardziej brutalna w dążeniu do celu. Chce ona zdobyć pieniądze za wszelką cenę. Gdy okazuje się, że Izzy zauważyła walizkę, Courtney wskakuje na jej lianę, a następnie walczy z nią. Później Courtney z Duncanem wyciągają walizkę spod wody, ale zostaje ona zjedzona przez aligatora. Courtney nie daje za wygraną i każe Duncanowi wskakiwać do wody i zdobyć walizkę. Gdy mu się udaje, Courtney w podzięce mocno go przytula. Jednak, kiedy Duncan skręca kostkę, Courtney wybiera nagrodę i zostawia Duncana na postawę losu. Mimo to, wkrótce Courtney traci pieniądze, gdy upada na nią Izzy i zabiera walizkę. Courtney nie daje za wygraną i biegnie za Izzy, Evą i Noah. W końcu gubi ich i wpada na ścianę. Zauważa wtedy, że wyspa jest tylko o krok od cywilizacji i zaraz obok jest przydrożny bar z hamburgerami. Courtney próbuje coś zamówić, ale Chris wysyła stażystę by powstrzymał Courtney, zamiast tego, Courtney przejmuje balon. Ratuje ona chłopaków przed upadkiem z klifu, ale szatażuje ich o walizkę. Owenowi udaje się wdrapać na balon, więc Courtney próbuje "wytrzeć" chłopaków o drzewa, ale nie udaje się to. Dodatkowo pochwycony zostaje niedźwiedź i zaczyna on wspinać się na górę. Courtney zaczyna nawet dusić Cody'ego, by uzyskać walizkę. Na koniec chłopaki wyskakują z balonu w obawie przed niedźwiedziem i Courtney udaje się zdobyć walizkę, ale tuż za nią pojawia się niedźwiedź i Courtney też jest zmuszona wyskoczyć z balonu. Ostatecznie Courtney nie trafia do wody i do Portu Wstydu, więc nie może wystąpić w drugim sezonie. Jednak w konfesjonale zaznacza, że nie podda się i na pewno wystąpi.

Plan Totalnej PorażkiEdit

Mimo, że Courtney oficjalnie nie kwalifikuje się do Planu Totalnej Porażki, udaje jej się wystąpić. Początkowo pojawia się w kilku Podsumowaniach, aż w końcu dołącza do konkurencji w Ocean ósmy - lub dziewiąty. Gdy zaczyna brać udział w grze, jej charakter drastycznie się zmienia. W tym sezonie jest ona bardziej brutalna i uparta. Przyjmuje ona rolę antagonistki na czas drugiej połowy sezonu. Wygrała ona proces sądowy, przez co ma znaczną przewagę w konkurencji. Przez to zraża do siebie praktycznie wszystkich przyjaciół. Ponieważ Courtney trafia do przeciwnej drużyny niż Duncan, ich związek często jest wystawiany na próbę. Courtney stara się wygrywać za wszelką cenę nie zwracając uwagi na uczucia Duncana. Courtney wielokrotnie okłamuje i manipuluje konkurentami, a także swoim chłopakiem. Jej strategią jest ciągłe wygrywanie nietykalności, dzięki czemu pozostali nie mogą jej wyeliminować. W końcu oficjalnie kończy ona związek z Duncanem w Najlepszy piesek, ale wraca do niego w Kto zostanie milionerem?, gdy zaprasza on ją na randkę.

Courtney po raz pierwszy pojawia się w drugim sezonie w Podsumowanie: I, gdzie odpowiada, że wspiera Gwen zamiast Trenta w ich związku twierdząc, że Trent jest "frajerem z wyboru". W Podsumowanie: II Courtney nie odzywa się, gdyż jak mówi, tak jej proponował adwokat. Mimo to, gdy jako gość pojawia się Gwen, Courtney cały czas oskarża ją o "kradzież Duncana". Stara się ona jej to udowodnić wszelakimi sposobami.

Courtney w końcu debiutuje jako konkurentka w Ocean ósmy - lub dziewiąty. Jest ona na czas pierwszego wyzwania kasjerką w banku. Gdy Trzeszczące Żarówy dochodzą do bankowego okienka, Courtney zdejmuje swoją blond perukę, a wtedy Duncan mdleje. Chris ogłasza, że Courtney po wygraniu procesu sądowego wraca do gry. Courtney także ma przywilej wyboru, komu należy się sakiewka z pieniędzmi. Ofiaruje ją ona Trzeszczącym Żarówom. W związku z tym, Chris dodaje Courtney do drużyny Zabójcze Makiety. Courtney nie podoba się bycie "nagrodą pocieszenia" i zaczyna dzwonić w tej sprawie do swoich prawników. Podczas drugiego wyzwania, Courtney musi sama pracować przy budowie samochodu ku jej irytacji. Nie udaje im się złożyć samochodu, więc muszą improwizować. Ostatecznie i tak Zabójcze Makiety przegrywają wyzwanie. Podczas ceremonii eliminacji, prawnicy Courtney zabronili wyrzucania jej w tym odcinku z programu. Mimo to i tak wszyscy z drużyny zagłosowali na nią. Więc jedynie głos Courtney został policzony. W związku z tym, Owen zostaje wyeliminowany.

W Milion Dolarów PC Chris wprowadza "Zasady Courtney", które wywalczyły dla niej jej prawnicy. W związku z tym ma ona prawo zachować palmtopa w programie, mieć specjalnie wyposażenie w pokoju oraz prawo jedzenie posiłków z ekipą programu. Zasady te wzburzają wszystkich zawodników. Podczas pierwszego wyzwania, Courtney cały czas próbuje wykrzesać ogień, ale nie udaje jej się i szybko się poddaje. Jednak po chwili Lindsay udaje się szybko wykrzesać ogień ku irytacji Courtney. W czasie drugiego wyzwania, Courtney staje na jednej platformie przeciwko Duncanowi. Dwukrotnie całują się. Jednak podczas drugiego pocałunku, Courtney nagle uderza go kością w krocze zapewniając swojej drużynie zwycięstwo. Po wszystkich idzie wraz z Chrisem i Chefem na kolację, którą jest homar z belgijską czekoladą.