FANDOM

100px-Ezekiel

Ezekiel to jeden z uczestników Totalnej Porażki, później się stał postacią epizodyczną.

Na Wyspie Totalnej Porażki (odcinki 1-2 i 27) rywalizował w drużynie Zabójczych Okoni. Ponownie pojawił się dopiero w Totalnej Porażce w Trasie (odcinki 1-2), gdzie został przydzielony do Drużyny Zwycięzców. Odpadł równie szybko, co w pierwszym sezonie. Mimo to nie zniknął z samolotu, którym podróżowali uczestnicy. Przez większość sezonu był pasażerem na gapę, którego można było najczęściej zobaczyć w bagażowni (zmutowanego).

Wychowywał się i uczył na farmie. Jego rodzice uważali, że domowe nauczanie to jedyny sposób na zapewnienie najwyższego poziomu nauczania. Odosobnienie od innych ludzi, uczyniło z Ezekiela dziwaka, który odznacza się stereotypowym myśleniem (chociażby na temat kobiet) oraz kompletnym brakiem pojęcia o życiu. Niezbyt dba o higienę. Po wyrzuceniu z trzeciego sezonu, dalej przebywa na pokładzie samolotu. W wyniku zbratania się ze szczurami, zaczął się zachowywać jak owe zwierzęta i stał się mutantem. Często pojawia się gościnnie w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy i w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd oraz po eliminacji w Totalnej Porażce w Trasie.