Fandom

Totalna Porażka Wiki

Heather

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share
120px-Heather ID

Heather — obozowiczka i główny antagonista Wyspy Totalnej Porażki, zawodniczka drużyny Wrzeszczących Susłów. Była również członkiem obsady Planu Totalnej Porażki, w drużynie Trzeszczących Żarów. Ponownie wystąpiła w Totalnej Porażce W Trasie, w drużynie Amazonek, gdzie była jednym z finalistów sezonu (w alternatywnej wersji wygrała, a w wersji oryginalnej przegrała na rzecz Alejandro). Można było ją dostrzec na jachcie w pierwszym odcinku Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy, gdzie oryginalna ekipa przepływała koło obozu Wawanakwa. W tym samym sezonie wystąpiła w odcinku W górę, w górę, w moim żałosnym balonie, jako gość specjalny i "cel wyzwania". Była zawodniczką Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd, jako zawodnik drużyny Nikczemnych Sępów. Zajęła tam tylko dziesiąte miejsce.

Wygląd i charakterEdit

Jest to niezwykle inteligentna i atrakcyjna dziewczyna. Niestety jest także bezlitosna i bezwzględna w dążeniu do celu. Często posługuje się intrygą i manipulacją. Nie potrzebuje przyjaciół i miłości, pragnie tylko być popularna. W tym celu startowała w wielu różnych konkursach (wszystkie wygrała) i zajęła wszystko możliwe do obsadzenia funkcje w szkole (były potrzebne jej by pokazać się w najlepszym świetle). Ma poza tym młodszego brata, który ciągle robi jej niewybredne kawały. W 25 odcinku Wyspy Totalnej Porażki straciła swoje włosy, przez co była łysa przez cały drugi sezon. W 27 odcinku Planu Totalnej Porażki, Blaineley i Josh pokazali wojnę na blogi pomiędzy Heather i Gwen. W trzecim sezonie zakochała się w Alejandro, jednak nie okazywała tego przy uczestnikach. W Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd, twierdzi, że jej uczucia do chłopaka minęły, jednak w finale oficjalnie stali się parą.

Also on Fandom

Random Wiki