FANDOM

Jedz, wymiotuj i bądź ostrożny
Sezon 4, Odcinek 11
EPBW (9)
Pierwsza premiera (USA) N/A
Pierwsza premiera (PL) 17.05.2012
Wyzwanie(a) Ugotować potrawę z tego co znajduje się w lesie
Zjeść swoją potrawę
Wyścig do flagi
Nagroda(y) Nie noszenie elektrycznej obroży podczas drugiej części wyzwania; Nietykalność
Zwycięzca(y) Cameron
Występ(y) DJ
Wyeliminowany Scott
Lista odcinków
poprzedni
"W górę, w górę i uciekam moim żałosnym balonem"
następny
"Polujący Franken-las"

Prowadzący zostaje ranny przez pułapkę jednego z uczestników, więc kucharz musi go zastąpić. W czasie drastycznych wyzwań, jedna zawodniczka czuje się zraniona i przejmuje ostrzejszą strategię gry. Natomiast inny zawodnik przypadkowo kradnie zwycięstwo innemu. W końcu znienawidzony przez wszystkich uczestnik zostaje wyeliminowany z wyspy.

OpisEdit

Odcinek rozpoczyna się, gdy Zoey wspina się na drzewo do Camerona. Razem omawiają plan wyeliminowania Scotta. Pod drzewem jednak Scott wszystko podsłuchuje i wpada na pomysł. W konfesjonale wyjaśnia, że zastawił sidła na rekina, ale złapał coś lepszego. Scott zarzuca linę na gałąź na której siedzą Cameron i Zoey i ciągnie. Cameron spada, a wtedy Scott popycha go do swojej kolejnej pułapki, która wyrzuca Camerona w powietrze. Natomiast, gdy Zoey spada, Scott łapie ją i proponuje jej sojusz, by wyeliminować Lightninga. Zoey zaczyna się śmiać z tego pomysłu, a wtedy Scott mówi jej, że nie ma szans z "mega mięśniakiem". Zoey zaprzecza temu, ale po chwili przed oczami Zoey i Scotta, Lightning wykonuje popis kaskaderski i wskakuje do wody, co zaskakuje Zoey. W konfesjonale jednak, Scott wyjawia, że ma plan B. Gdy Lightning ćwiczy grę w koszykówkę, obok ląduje Cameron. Cameron stara się przekonać Lightninga o głosowaniu na Scotta i ten głośno krzyczy "Tak" co niezwykle cieszy Camerona. Po chwili do Lightninga podchodzi Scott i proponuje mu sojusz. Lightning znów krzyczy głośno "Tak", przez co Scott czuje się pewnie. W konfesjonale, Lightning wyjaśnia, że tak naprawdę nie słyszał co do niego mówili, bo był zajęty grą w koszykówkę.

Później nadchodzi czas na wyzwanie. Chris mówi, że tym razem postanowili odpuścić zawodnikom i zorganizować miłe wyzwanie. Jednak po chwili wpada na pułapkę i zostaje wrzucony do kolektora w łazience. Scott mówi, że to sidła Camerona. Chef woła pięciu stażystów na pomoc Chrisowi. Chris jednak przekazuje prowadzenie Chefowi i pozwala mu na zorganizowanie jego bolesnych wyzwań. Chef cieszy się i mówi zawodnikom, że będzie boleśnie.

Chef wyjaśnia, że w jego finale nie będzie "mięczaków" i wykorzysta zawodników jak tylko się będzie dało. Tematem pierwszego wyzwania ogłasza kuchnię. Scott naigrywa się z tego, a wtedy Chef uderza go patelnią w głowę. Chef każe wprowadzić byłego zawodnika Totalnej Porażki i stażysta przywozi na wózku związanego DJa. Chef odsłania mu oczy, a wtedy ten jest przerażony koniecznością występowania, lecz Chef przypomina mu, że podpisał kontrakt. Chef ogłasza, że pierwszym zadaniem, jest ugotowanie czegoś smacznego z tego co znajduje się w lesie w ciągu 20 minut, a DJ będzie sędzią. Wyzwanie rozpoczyna się i wszyscy biegną do lasu.

Lightning orientuje się, że w lesie nie ma żadnego jedzenia. Zaczyna zastanawiać się z czego są steki i wpada na pomysł, że steki są zrobione z drzew. Wtedy uderza mocno w drzewo, by zdobyć steki, ale tylko strąca gniazdo pszczół. Cameron zauważa zmutowane grzyby rosnące na drzewie, ale rosną za wysoko i Cameron nie może ich dosięgnąć. Wtem zjawia się Scott i naigrywa się z Camerona. Potem ściąga dla Camerona grzyby z drzewa chcąc zdobyć jego poparcie i okłamuje go mówiąc, że Zoey obawia się Lightninga. Cameron przyznaje rację, mówiąc że Lightning ma dobre warunki fizyczne. Scott cieszy się myśląc, że zdobył poparcie Camerona, ale po chwili drzewo spada na Włochatego Bobra i zaczyna on gonić Scotta. W obozie, Chris cały czas siedzi w kolektorze, gdyż stażyści nie mają ochoty ratować go.

W lesie, Zoey postanawia zrobił bezpieczną sałatkę. Jednak gdy ją przygotowuje, nagle sałatka ożywa i zaczyna atakować Zoey. Lightning do swojej potrawy dodaje oleju, a wtedy potrawa zaczyna się palić. Lightning próbuje ugasić ogień wodą, ale o dziwo, woda tylko wznieca ogień. Więc Lightning wyrzuca patelnię, przypadkowo rzuca ją prosto na stażystę z mikrofonem. Cameron przygotowuje tartę ze zmutowanych grzybów, natomiast Scott do swojego dania dodaje skrzek zmutowanej ropuchy. By się uwolnić, Zoey uderza w sałatkę wielkim młotem. Lightning polewa swoją zmutowaną larwę białkiem, a wtedy larwa wymiotuje prosto na jego twarz. Scott odwraca uwagę Zoey i dosypuje do jej potrawy trującego bluszczu.

Wszyscy zawodnicy kończą przygotowywanie potraw i Chef ogłasza koniec wyzwania. Zawodnicy mają zaprezentować swoje potrawy DJowi. Tarta Camerona początkowo podoba się DJowi, aż Cameron oznajmia, że została ugotowana ze zmutowanych grzybów. Gdy Zoey pokazuje swoją "żywą sałatkę", nagle robaki z niej wpełzają na DJa ku jego odrazie. Lightning próbuje oszukać DJa mówiąc, że przygotował camellonii, ale po chwili larwa podnosi się zdradzając Lightninga. Scott prezentuje swoją tartę ze zmutowanej żaby. Jednak z tarty nagle wychodzi żaba, przez co DJ staje się przerażony. Rozwiązuje się i ucieka z krzykiem.

W związku z tym, Chef każe uczestnikom zjeść swoje potrawy. Muszą zjeść ją bez wymiotowania. Wszyscy są obrzydzeni, ale Scott wpada na pomysł. Odwraca on uwagę Camerona i zamienia ich tarty. Lightning już po pierwszym kęsie pada na ziemię. Zoey, gdy tylko zaczyna jeść sałatkę, zaczyna ją swędzieć gardło. Cameron nieświadomie jedząc tartę Scotta szybko wymiotuje. Pozostali uczestnicy również nie mogą się powstrzymać od wymiotów. Scott natomiast bez problemów zjada tartę Camerona i wygrywa wyzwanie. Do następnego wyzwania, Chef daje wszystkim uczestnikom elektryczne obroże. Scott jako zwycięzca poprzedniego wyzwania, nie dostaje obroży.

Chef ogłasza, że następnym wyzwaniem będzie gra w "łowcę palanta". Uczestnicy mają za zadanie rozbiec się po lesie i dotrzeć do masztu, podczas gdy Chef będzie ich tropił za pomocą armaty naładowanej puszkami spaghetti jego własnego wyrobu. Zawodnicy rozbiegają się po lesie. Natomiast stażyści zamiast pomóc Chrisowi, nalewają do kolektora, szamba. Cameron w lesie wymiotuje, gdy podbiega blisko niego Lightning. Lightning kilkakrotnie próbuje zdjąć obrożę, ale za każdym razem obroża razi go prądem. Więc Lightning zawiera układ z Cameronem. Cameron ma pomóc mu zdjąć obrożę, a wtedy Lightning pomoże mu dojść do mety. Cameron zgadza się i za pomocą swojego zegarka wytwarza impuls, który zdejmuje obroże z szyi Camerona i Lightninga. Za namową Camerona, przyczepiają oni obroże do ogona zmutowanego szopa.

Zoey ucieka przed Chefem całkowicie przerażona, aż do krawędzi urwiska. Zoey poddaje się, mimo to Chef i tak strzela w nią kulą spaghetti. Wtedy Zoey spada z urwiska. Leżąc na ziemi na dole urwiska, Zoey zaczyna płakać. Zauważa, że medalion od Mike'a został przełamany na pół i zaczyna się denerwować. Zrywa kawałek koszulki i zawiązuje sobie na głowie, namalowuje sobie też barwy wojenny i głośno krzyczy że nadszedł czas zemsty. Buduje ona w lesie kilka pułapek i składa łuk z drewna.

Scott pewnie maszeruje przed siebie, nie wiedząc że za krzakiem czyha na niego Kieł. Zoey siedząc pomiędzy drzewami, wystrzeliwuje kilka strzał obok Chefa, aż ten wpada w jej pułapkę. Później, Chef w swoim geepie namierza obroże Camerona i Lightninga. Myśli, że ukryli się za krzakiem i strzela tam kulą spaghetti. Jednak okazuje się, że to zmutowany szop. Wtedy Chef pokornie oddaje szopowi armatę i ten strzela mu w głowę. Tak naprawdę, Cameron i Lightning biegną przez las. Jednak po chwili Cameron traci oddech i nie może dalej biec. Wtedy prosi Lightninga, by zgodnie z umową zaniósł go do mety, ale Lightning nie zgadza się. Mimo to Cameron wskakuje mu na plecy o czym Lightning nie wie.

Chef w swoim geepie namierza sygnał obroży Zoey. Przypadkowo wpada w jedną z jej pułapek i zostaje wywalony z geepa. Chef próbuje ją trafić kulami spaghetti, ale Zoey robi szybki unik i śmieje się mówiąc, że zemsta jest słodka. Scott już zbliża się do masztu, gdy na jego drodze pojawia się Kieł. Kieł zaczyna gonić Scotta, aż wskakuje naprzeciw niego. Scott skręca kostkę i już chce się poddać. Kieł zbliża się do niego, ale wpada do rowu. Scott jest uradowany, jednak uświadamia sobie, że to nie jego rów. Chef goni Zoey strzelając kulami spaghetti. Jedną kulą trafia w głowę Scotta. Zoey wystrzeliwuje strzałę prosto na drzewo. Chef myśli, że spudłowała, ale nagle strzała przecina lianę z wielką bryłą na końcu. Bryła zagarnia Scotta i zaczyna się z nim boleśnie toczyć. Lightning już zbliża się do mety i stwierdza, że nabrał masy mięśniowej, nie wiedząc o Cameronie na swoich plecach. Lightning dobiega pod maszt pierwszy i już zaczyna się cieszyć. Przypadkowo, Cameron na plecach Lightninga uderza głową o maszt wygrywając nietykalność.

Podczas ceremonii eliminacji, Lightning jest zły na Camerona za przypadkową kradzież nietykalności. Lightning, Scott i Zoey otrzymują po jednym głosie. Decydujący głos otrzymuje Scott, który jest cały w bandażach bo bolesnej porażce. Chef rzuca mu Toksyczną Piankę Porażki na kolana. W konfesjonale Scott jest zdziwiony że Zoey go wykiwała. Lightning natomiast ślubuje zemstę na Cameronie. Gdy Scott jest już na Miotaczu Wstydu, wtedy przybywa Chris. Ogłasza on, że za wrzucenie do szamba, zorganizował mu "towarzystwo". Z wody wychodzi Kieł i zabiera Scottowi swój ząb. Wsiada na niego na Miotacz Wstydu i Chris wystrzeliwuje ich poza wyspę.