Fandom

Totalna Porażka Wiki

Jo i Lightning

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ten artykuł skupia się na interakcjach Jo i Lightninga.

PrzeglądEdit

Konflikt Jo i Lightninga jest początkowo niewielki, jednak nasila się, gdy Jo dołącza do Toksycznych Szczurów w odcinku Uciekający model. Początkowo Jo i Lightning tworzą sojusz, który jednak szybko się rozpada z powodu zdrady Jo. Wtedy Lightning chce koniecznie odegrać się na Jo. Jo natomiast jest zła na Lightninga, gdy ten cały czas myśli, że jest ona chłopakiem.

Odcinki sugerujące konfliktEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!Edit

W czasie wyścigu do mety, Jo przybiega pierwsza i przeprasza Lightninga że przegrał z dziewczyną, ale ten zaprzecza i pyta o jaką dziewczynę "mu" chodzi. Po tym jak Chef spada z trampoliny i rzuca w Lightninga piłą, Jo śmieje się z Chefa i Lightninga.

Lód, lód dziecinoEdit

Podczas wspinaczki pod górę, Jo mówi Lightningowi, że znowu przegra z dziewczyną. Ten jednak nadal nie wie o co chodzi cały czas myśląc, że Jo jest chłopakiem.

Uciekający modelEdit

Gdy Anna Maria komentuje styl ubioru Jo, Jo odpowiada, że nikt nie ma wątpliwości że jest ona dziewczyną. Lightning jednak nadal myli Jo nazywając ją chłopakiem. Pod koniec odcinka, gdy Jo dołącza do Toksycznych Szczurów, Lightning stwierdza że nadal drużyna pozostaje wyłącznie męska, na co zezłoszczona Jo wkłada Lightningowi palce w oczy.

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpadyEdit

Jo łapie świetliki w słoju na głowie Lightninga i nazywa go przy tym "żarówą".

Wyspa skarbów Dr McLeanaEdit

Gdy Lightning jeszcze śpi śniąc o wygranej w SuperBowl, Jo wkopuje go do wody, by
The Treasure Island of Dr. McLean (8)

Jo budzi Lightninga wkopując go do wody.

go obudzić. W czasie pierwszego wyzwania, Jo wyrywa z tratwy znak drużyny i każe Lightningowi wiosłować. Lightning na początku nie zgadza się, by Jo nim rządziła, ale po chwili Jo przekonuje go mówiąc, że dzięki temu będzie kapitanem drużyny wioślarskiej. Nagle na drodze Szczurów pojawia się gigantyczna ośmiornica. Zaczyna ona atakować Lightinga i Jo. Jo próbuje się bronić uderzając znakiem, ale zamiast w ośmiornicę, uderza w Lightinga. Ostatecznie Toksyczne Szczury przegrywają pierwsze wyzwanie i muszą nosić "pasy kary". Gdy docierają na bagna, Jo chce iść tam gdzie wskazuje strzałka, ale Lightning ma wątpliwości. Jednak Jo przekonuje go mówiąc, że ten kto znajdzie skarb, zostanie kapitanem drużyny. Widząc jak Dakota bije krokodyla, Lightning mówi, że też by tak potrafił. Po chwili za Lightningiem pojawiają się krokodyle i atakują go, a Jo po prostu zostawia go i idzie dalej.

Grand Chef AutoEdit

Grandcheftauto(19)

Jo wpycha Lightninga prosto w paszcze Kła jednocześnie kończąc sojusz z nim i rozpoczynając ostrą rywalizację.

W czasie drugiego wyzwania, Jo i Lightning szybko trafiają w ślepy zaułek, a następnie zostają zamknięci przez Chefa do więziennej klatki, której pilnuje Kieł. W klatce, Jo i Lightning zaczynają się kłócić. W końcu Jo każe Lightningowi wygiąć pręty, natomiast Kłem zajmie się ona. Jednak, gdy Lightningowi udaje się wygiąć pręty, Jo popycha go do Kła, a sama odjeżdża gokartem. Lightning jest zły na Jo i chce się zemścić. Później w zemście, Lightning potrąca Jo jadąc gokartem. Gdy Lightning sądzi na początku, że wygrał wyzwanie, krzyczy że chce wyeliminować Jo. Jednak okazuje się, że to nie on zostaje zwycięzcą wyzwania.

W górę, w górę i uciekam moim żałosnym balonemEdit

Gdy Lightning podbiega do Camerona i pyta go o pomoc w zbudowaniu helikoptera, Jo szybko zabiera Camerona i mówi, że to jej kujon. Lightning szukając rzeczy do budowy helikoptera, znajduje różne rzeczy potrzebne do budowy helikoptera, jednak
Up, Up And Away In My Pitiful Balloon (71)

Jo zostaje wyeliminowana przez Lightninga i Camerona w W górę, w górę i uciekam moim żałosnym balonem.

myśląc że to Jo ma zbudować helikopter, ukrywa te rzeczy. Po chwili przypomina sobie jednak, że helikopter to jego zadanie. Potem widząc jak Jo wykorzystuje Camerona, Lightning podlatuje do niego i mówi mu, że Jo jest oszukańcza i maszynka do dymu powinna być jego. W czasie ceremonii eliminacji, Lightning i Cameron głosują razem na Jo. Lightning jest w dwóch ostatnich, ale ostatecznie to Jo zostaje wyeliminowana z czego Lightning jest wyraźnie zadowolony. Wtedy głośno nazywa Lightninga głupim, bo nie poznał, że jest ona dziewczyną. Gdy siedzi już na Miotaczu Wstydu i Chris pyta Jo o słowa na pożegnanie, Jo krzyczy że Lightning pożałuje, ale wtedy zostaje wystrzelona z wyspy.

Odcinki sugerujące przyjaźńEdit

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Gdy Jo tłumaczy Lightningowi, że ukąszenia świetlików nie są groźne, ich czujniki zmieniają kolor na pomarańczowy. Wtedy przerażona Jo ujawnia przed Lightningiem, że nigdy nie całowała chłopaka. Lightning nadal nie wiedząc, że Jo to dziewczyna, dziwi się temu, ale mówi że nie osądza. Potem Jo próbuje przekonać go, że Brick za bardzo się rządzi i będzie chciał wyeliminować Lightninga przy najbliższej okazji. Wtedy Lightning proponuje by zawarli męski sojusz, by go wyeliminować. Jo zgadza się i oboje podają sobie rękę. Ostatecznie Toksyczne Szczury przegrywają wyzwanie i muszą odbyć kolejną ceremonię eliminacji. Brick zgodnie z sojuszem zostaje wyeliminowany.

Wyspa skarbów Dr McLeanaEdit

Jo po pewnym czasie żałuje zostawienia Lightninga na bagnach z krokodylami.

Grand Chef AutoEdit

Jo postanawia zachować jeszcze przy sobie Lightninga po scaleniu drużyn, stwierdzając, że był użyteczny. Gdy Jo zatrzaskuje się na twarzy olbrzymi zmutowany karaluch, Lightning pomaga jej i zdejmuje go z jej twarzy. Później, gdy Jo żartuje z Chefa, razem z Lightningiem przybijają sobie piąkę.

Also on Fandom

Random Wiki