FANDOM

Ten artykuł opowiada o interakcjach pomiędzy Mike'm a Zoey.

PrzeglądEdit

Od początku Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy Mike i Zoey wydają się być bardzo dobrymi przyjaciółmi. Z czasem pokazują coraz więcej zainteresowania sobą i wykazują wobec siebie atrakcje. Jednak na drodze ich miłości staje związek Anny Marii z jednym z osobowości Mike'a, Vito. Sytuacja w końcu polepsza się, gdy Anna Maria postanawia odejść z programu w Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, a Mike w końcu wyjaśnia Zoey sekret swoich osobowości w Grand Chef Auto i Zoey akceptuje jego osobowości.

Totalna Porażka: Zemsta WyspyEdit

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!Edit

Gdy zostają przedstawieni przez Chrisa, Zoey pyta Mike'a czy cieszy się, że tu są. On odpowiada że tak tu pięknie mówiąc tak naprawdę o Zoey.
Zoey flirting with Mike

Zoey i Mike rozmawiają po raz pierwszy.

Po wysadzenie statku przez Chrisa, zarówno Zoey jak i Mike chcą spieszyć z pomocą tonącej Staci. Po chwilach sprzeczki kto ma to zrobić, Mike zostaje przez Staci wciągnięty do wody i Zoey musi ratować ich oboje. Gdy są już na wyspie, Zoey rozmawia z Mike'm i Dawn o Totalnej Porażce, gdy Mike patrzy na Zoey z zauroczonym spojrzeniem. W czasie wyzwania, Mike i Zoey praktycznie równocześnie przybywają na metę i zostają umieszczeni w tej samej drużynie. Widząc przemianę Mike'a w Chestera, Zoey jest zszokowana i w konfesjonale mówi, że to pewnie jakiś rodzaj komedii. W czasie jazdy totemem Zoey zaczyna spadać z totemu i krzyczy do Mike'a o pomoc. Wtedy Mike zmienia się z powrotem w siebie i ratuje Zoey, a za to Zoey przytula Mike'a.

Prawda albo laser rekinaEdit

W czasie drogi na wyzwanie Zoey rozmawia z Mike'm o filmach akcji. Mike komentuje że jeśli Zoey lubi filmy akcji, to się z nią ożeni. Gdy Mike zostaje uderzony przez Jo po chęci opuszczenia wyzwania, Zoey pociesza go. W czasie drugiego wyzwania gdy Zoey podaje zmutowaną larwę Mike'owi oboje mają romantyczną chwilę dotykając się rękami, aż ich chwila zostaje przerwana przez larwę, która wymiotuje na twarz Mike'a.

Lód, lód dziecinoEdit

Na początku odcinka Zoey rozmawia z Mike'm na stołówce. Podczas pierwszego wyzwania, gdy gałąź na której wisi Zoey łamie się i Zoey nie może się utrzymać, Mike wciąga ją na górę. Zoey dziękuje mu, a Mike odpowiada że nie ma za co i mają romantyczną chwilę uśmiechając się do siebie. Razem wspinają się na górę, aż Lightning zrzuca na nich kamienie i razem z Cameronem spadają w dół. Mike i Zoey razem pomagają Cameronowi wstać po upadku. W czasie drugiego wyzwania, gdy Zoey odchodzi by zdobyć flagę Toksycznych Szczurów, Mike łapie ją za rękę i ostrzega przed Scottem, natomiast Zoey mówi mu aby dbał o Svetłanę. W konfesjonale Zoey wyznaje że Mike jest "słodki" i "sexy" w przeciwieństwie do chłopców w jej mieście. Gdy Mike zmienia się w Vito, Zoey jest przerażona gdy każe on się ze sobą bić o flagę oraz flirtuje z Anną Marią.

Schwytani straceńcyEdit

Po znalezieniu przez Camerona klucza w dziupli drzewa, Zoey komentuje w konfesjonale że Mike to sama słodycz, a sposób w jaki wspiera Camerona jest naprawdę świetny. Jednak Zoey wyraża także obawy odnośnie jego ról, ale stwierdza że "nikt nie jest doskonały". Mike natomiast w konfesjonale wyznaje że bez przerwy myśli o Zoey kiedy jest sobą (co jest klasycznym objawem zakochania). Gdy klucz upada pod nogami Mike'a, Mike pyta Zoey czy klucz przyda im się w dalszej części wyzwania, ale wtedy Zoey zostaje porwana przez zmutowanego pająka. Gdy Mike orientuje się, że Zoey zginęła, cały czas jej szuka, aż upada na nagrobku i zmienia się w Vito. Wtedy też obściskuje się z Anną Marią. Później by zmotywować Mike'a, Anna Maria całuje go na oczach uwięzionej przez pająka Zoey. Zoey każe jej przestać się "kleić" do Mike'a. Gdy Vito jest już przy hakach, Zoey zaczyna krzyczeć, gdyż zmutowany pająk zbliża się do niej i do Camerona. Mike wtedy z powrotem wraca do swojej osobowości i chce uratować Zoey. Wtedy też zmienia się w Svetłanę i uwalnia wszystkich. Podczas ceremonii eliminacji Zoey siedzi smutna po zobaczeniu pocałunku Anny Marii i Mike'a.

Ahoj, załogo!Edit

Podczas pierwszego wyzwania, Zoey rozmawia z Mike'a o jego pocałunku z Anną
ZoeyMad AnneMariaHappy

Zoey jest zszokowana widząc jak Mike podrywa Annę Marię.

Marią. Mike tłumaczy Zoey że nie ma pojęcia dlaczego całował się z Anną Marią i mówi że czasem wchodzi w postać zbyt realnie, aż nie wie co robi. Mike mówi Zoey że jest ona najbardziej niesamowitą dziewczyną jaką on zna i proponuje on Zoey, że jeśli nie lubi ona jego ról, to zrezygnuje z nich. Zoey jednak nie chce by Mike zrezygnował z aktorstwa i prosi go by nie wczuwał się tak bardzo w rolę, na co Mike zgadza się. Jednak po sprzeczce Zoey z Anną Marią, Zoey przypadkowo zrywa z Mike'a koszulę i wtedy zmienia się on w Vito, a wtedy Anna Maria przytula się do niego. Zoey jest załamana tym co widzi. Idzie na plażę i rysuje patykiem na piasku złamane serce. Dawn jednak pociesza Zoey, że nie będzie samotna wiecznie i że Mike bardzo ją lubi, co widać w jego aurze, w części Mike'a. Zoey stara się spytać Dawn o co jej chodzi z "częścią Mike'a" ale Dawn znika. Podczas drugiego wyzwania gdy wszyscy ustalają co będą robić, Mike cały czas będąc Vito mówi że się opala, a Anna Maria że będzie podziwiać Vito. Wtedy Zoey staje się zła.

Uciekający modelEdit

Na trybunach, Mike siada koło Zoey. Wita się z nią, a następnie chwali jej włosy, jednak Zoey pyta czy Vito nie woli fryzury Anny Marii. Na końcu odcinka, gdy Scott wita Zoey po zmianie drużyny, Mike wygląda na zdenerwowanego, tak jak i Zoey.

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpadyEdit

Gdy Mike po raz pierwszy zmienia się w Manitobę Smith, Zoey jest zdziwiona. Gdy Mike i Cameron odnajdują w końcu Zoey i Scotta, uradowana Zoey skacze na Mike'a przytulając i przewracając go. Gdy Zoey i Camerona atakuje wielki zmutowany świstak, Mike idzie pomóc Zoey. Gdy Mike już dłużej nie może utrzymać paszczy świstaka, stara się coś powiedzieć Zoey, ale ratuje ich Brick.

Wyspa skarbów Dr McLeanaEdit

Mike wyciąga Zoey z wody. Zoey mówi mu, że ze wszystkich wcieleń, najbardziej lubi Mike'a. Mike jest bardzo szczęśliwy, jednak Zoey boi się, że Mike coś przed nią ukrywa, lecz ten zaprzecza. Na bagnach, Mike i Cameron próbują przekonać Zoey o głosowaniu na Scotta, ale ta broni go. Gdy zmutowany krokodyl się zbliża i zaczyna atakować, Zoey nie może wspiąć się na drzewo i woła Mike'a o pomoc. Wtem Svetłana staje się z powrotem Mike'm i pomaga on Zoey. Po wyjściu z krzewów, Mike przypadkowo zachacza bluzą o jedną z gałęzi przez co jego bluzka zostaje zdjęta i Mike zmienia się w Vito. Vito pyta gdzie jest Anna Maria co intryguje Zoey, ale Cameron szybko przychodzi Mike'owi z pomocą. Po wszystkim, Mike próbuje jeszcze raz przekonać Zoey o głosowaniu na Scotta, ale Zoey odpowiada, że jeszcze nie zdecydowała na kogo zagłosuje.

Grand Chef AutoEdit

Gdy Zoey próbuje wykopać swoje rzeczy spod gruzów, podchodzi do niej Mike i chcąc pomóc, daje jej zapasowe buty Bricka. Zoey dziękuje mu i mówi, że jest słodki oraz cieszy się, że Mike nie udaje już żadnych postaci. Jednak gdy Zoey wącha buty Bricka, mdleje i upada. Mike łapie ją i razem upadają na ziemie. Zoey dziękuje mu nazywając go "kołem ratunkowym". W konfesjonale Zoey wspomina, że Mike już bardzo dużo razy uratował jej życie i po raz kolejny dziękuje mu za to. Scott znając sekret osobowości Mike'a zaczyna go szantażować. Gdy Zoey szuka w wiadrze, nagle z wiadra coś się wynurza i łapie Zoey za włosy. Zoey zaczyna wołać Mike'a o pomoc.
Vlcsnap-2012-03-02-03h57m37s154

Zoey akceptuje osobowości Mike'a.

Mike idzie Zoey na pomoc, gdy zatrzymuje go Scott i każe mu przetrząsnąć worek na śmieci. Gdy Mike musi pomóc Scottowi zamiast Zoey, Zoey jest zezłoszczona i w konfesjonale dziwi się, że olał ją żeby pomóc Scottowi. Później, gdy Zoey wiewiórki przyczepiają się do włosów. Mike chce jej pomóc, ale Scott szantażuje go, mówiąc, żeby go osłaniał. Po przybyciu do trzeciego punktu, Scott każe Mike'owi się podsadzić i wytrąca Zoey specjalnie. Mike chce pomóc Zoey, ale wtedy Scott po oznakowaniu totemu, zjeżdża prosto na Mike'a. Scott każe Mike'owi się dalej holować, ale Mike chce pomóc Zoey. Wtedy Scott zrywa koszulę Mike'a zmieniając go w Vito. Vito pyta Scotta, gdzie jest Anna Maria i Scott obiecuje mu, że jak go zaholuje, to mu pokaże. Więc Vito zostawia Zoey wiszącą na totemie i odjeżdża. Gdy pod Mount Chrismore zjawia się Zoey,
Grandcheftauto(30)

Mike daje Zoey na pożegnanie medalion.

oznajmia ona, że między nimi koniec, choć nawet nigdy się nie zaczęło. Jednak gdy widzi Mike'a rannego, zaczyna jest przerażona i stara się go ocucić. Mike budzi się w swojej głowie, gdzie wszystkie osobowości chcą zawładnąć Mike'm. Zaczynają one atakować Mike'a. Zoey jest zdenerwowana nie wiedząc co dzieje się z Mike'm. Cameron mówi że walczy on ze swoimi osobowościami ujawniając przed Zoey tajemnicę. W końcu, Mike wygrywa i przejmuje kontrolę nad swoim umysłem. Budzi się i okazuje się, że wygrał ze swoimi osobowościami. Przyznaje się Zoey, że ma osobowość wieloraką i Zoey akceptuje go z nimi mówiąc, że będzie miała więcej Mike'ów do kochania. Jednak Mike zostaje wyeliminowany przez Scotta. Gdy Mike siedzi już na Miotaczu Wstydu, podchodzi do niego Zoey. Wtedy Mike daje jej na pamiątkę medalion. Chcą się pocałować, ale tuż przed tym Mike zostaje wystrzelony poza wyspę.

W górę, w górę i uciekam moim żałosnym balonemEdit

W konfesjonale, Zoey mówi, że Scott musi zapłacić za wyeliminowanie Mike'a. Później, Zoey atakuje Scotta za pomocą zmutownych ziejących ogniem kozic w zemście za Mike'a.

Jedz, wymiotuj i bądź ostrożnyEdit

Gdy Zoey po upadku z klifu widzi, że medalion od Mike'a połamał się, staje się zła i przyjmuje ostrą strategię gry.