Fandom

Totalna Porażka Wiki

Niezbyt szczęśliwi obozowicze - część 2

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Niezbyt szczęśliwi obozowicze - część 2
Sezon 1, Odcinek 2
N700025335 149396 6519
Pierwsza premiera (USA) 12.06.2008
Pierwsza premiera (PL) 04.09.2008
Wyzwania(e) Skok z klifu, przetransportowanie skrzynek z powrotem do obozu, zbudowanie mini-basenu
Nagorda(y) Imprezka nad basenem
Zwycięzca(y) Wrzeszczące Susły
Wyeliminowany Ezekiel
Lista odcinków
poprzedni
"Niezbyt szczęśliwi obozowicze - część 1"
następny
"Wielkie spanie"

Dwa zespoły stają przed pierwszym wyzwaniem: skakeniem z trzysto-dziesięcio-metrowego klifu. Dzięki jednemu z członków, zespół wygrywa, natomiast drugi zespół musi odbyć swoją pierwszą ceremonię eliminacji. Jeden zawodnik z przegranej drużyny obraża dziewczyny swoimi seksistowskimi komentarzami, przez co zostaje wyeliminowany z wyspy.

OpisEdit

Odcinek rozpoczyna się, tam gdzie skończył się ostatni. Wszyscy przerażeni patrzą w dół klifu, gdy Chris ogłasza zasady pierwszego wyzwania. Zawodnicy mają skoczyć z trzystu dziesięcio-metrowego klifu do basenu. Jednak na dole znajdują się dwie strefy. Jedna z nich zawiera psychotyczne rekiny ludojady, a druga, o wiele mniejsza strefa, jest bezpieczna od niebezpieczeństw. Każdy zawodnik, który skoczy do bezpiecznej strefy, otrzyma jedną ze skrzynek które będą potrzebne do drugiej części wyzwania czyli zbudowania mini-basenu. Jako nagroda, zwycięska drużyna będzie mogła zorganizować imprezę nad basenem. Owen próbuje pocieszyć wszystkich, mówiąc że napewno na początku wypuścili jakichś "przedskoczków" by upewnić się że to bezpieczne. Widzimy retrospekcję, w której Chris każe Chefowi skoczyć z klifu. Ten robi to niechętnie i ląduje bezpiecznie w wodzie. Jednak po chwili zaczyna krzyczeć, że coś musnęło jego stopę, jednak Chris nie przejmuje się tym i odchodzi. Powracając do obozu, jako pierwsi skakać mają Okonie. Bridgette skacze pierwsza i ląduje w bezpiecznej strefie. Następny skacze Tyler. Ląduje w bezpiecznej strefie, rozbijając się o boje. W następnej kolejności skaczą Geoff, Eva i Duncan, w ogóle się nie bojąc. Następny ma skakać DJ, ale odmawia skoku. Wtedy Chris każe nosić mu przez cały dzień kapelusz z kurczakiem ku niezadowoleniu DJa. W następnej kolejności skacze Ezekiel. Na początek dobrze sobie radzi, lecz w trakcie skoku obija się o skałę. Ostatecznie jednak ląduje w bezpiecznej strefie. Potem skacze Harold. Kończy skok w bezpieczniej strefie, ale z powodu że skacze na rozłożone nogi, ląduje na kroczu powodując u niego ból. Chris naśmiewa się z niego mówiąc, że ten widok boli od samego patrzenia. Ostatnia z Zabójczych Okoni ma skakać Courtney. Jednak woli ona stchórzyć i nie skacze. Chris wkłada jej więc kapelusz z kurczakiem na głowę. Chris podlicza wyniki i okazuje się że jeszcze jedna osoba nie skoczyła. Jest to Sadie, która nie chce skoczyć bez Katie. Izzy chętnie zamienia się z Katie i staje się Wrzeszczącym Susłem, natomiast Katie staje się Zabójczym Okoniem. Wtedy Katie i Sadie razem skaczą i lądują w bezpiecznej strefie.

Następnie przychodzi czas na Wrzeszczące Susły. Chris oferuje w nagrodę wózek za pokonanie Okoni. Trent pyta kto zaczyna i wtedy Heather oświadcza że nie zamierza skakać, bo nie może zmoczyć włosów w telewizji. Lindsay zgadza się z nią. Jednak zezłoszczona Leshawna każe Heather skoczyć. Po kilku wyzwiskach, Leshawna siłą wrzuca Heather do wody do bezpiecznej strefy. Następna skacze Leshawna i również ląduje w strefie pozbawionej rekinów. Kolejna ma skakać Lindsay, która deklaruje że myślała, że to będzie konkurs talentów. Lindsay skacze cały czas krzycząc. Potem skaczą Gwen i Cody, oboje przestraszeni. Po nich zupełnie się nie bojąc skacze Izzy. Potem skacze Justin i nie trafia do bezpiecznej strefy. Nadpływają do niego rekiny, ale zakochują się w nim, zamiast atakować i bezpieczne wyciągają go na brzeg. W następnej kolejności jest Beth. Jednak nie chce ona skoczyć i musi nosić kapelusz z kurczakiem na głowie. Po skoku Trenta, nadchodzi czas na zestresowanego Owena. Chris oznajmia przez megafon, że skok Owena zadecyduje o zwycięstwie. Wtedy Owen nakłada swój strój kąpielowy, bierze rozbieg i skacze do bezpiecznej strefy, wylewając wodę aż na plażę. Dzięki Owenowi, Wrzeszczące Susły wygrywają pierwszą część wyzwania, co uszczęśliwia wszystkich członków drużyny. Owen w wodzie orientuje się że zgubił kąpielówki ku zniesmaczeniu innych.

W związku z wygraną pierwszej części wyzwania, Wrzeszczące Susły otrzymują wózki do przewożenia skrzyń, dzięki czemu z łatwością dowożą je z powrotem do obozu. Natomiast drużyna Zabójczych Okoni musi ręcznie przynieść skrzynie do obozu, co nie idzie im za dobrze. Courtney narzeka na drzazgę, która weszła jej w rękę, a wtedy Eva każe jej przestać marudzić i nazywa ją tchórzem, na co Courtney przypomina jej o swoim obozowym doświadczeniu. W pewnym momencie drogi, Tyler, Katie i Sadie muszą "na stronę" przez co Okonie jeszcze bardziej zostają w tyle. W tym czasie owad gryzie Courtney w oko.

Wrzeszczące Susły pierwsze docierają na miejsce. U Zabójczych Okoni natomiast Katie i Sadie coś straszliwie swędzi. Potem Bridgette podpowiada im że popieścił ich trujący bluszcz. Wtedy Katie i Sadie zaczynają ocierać tyłki o piasek, drapiąc się co rozśmiesza Chrisa. Wrzeszczące Susły już zaczynają rozpakowywać skrzynie. Chris ustala zasady, że można je otwierać tylko zębami. Gdy Izzy ciągnie skrzynie za linę i rozpakowuje skrzynie, podrażnia sobie język. Gdy wszystkie skrzynie są już otwarte, Heather podchodzi do Leshawny rzekomo przepraszając ją. Dziewczyny godzą się, lecz gdy po chwili Lindsay pyta czy Heather na poważenie przeprosiła Leshawnę, Heather odpowiada że to tylko część jej planu by ją zniszczyć.

W końcu Zabójcze Okonie dochodzą do obozu i orientują się że zgubili Katie i Sadie. Okazuje się że siedzą one z tyłkami zamoczonymi w jeziorze. Wtedy Courtney żartuje sobie, że zachciało im się pić, a wtedy Harold żartuje sobie z Ezekielem. Widząc opuchnięte oko Courtney, Leshawna pyta co się stało a wtedy ona odpowiada że to alergia. Geoff próbuje przekonać swoją drużynę że jeszcze nie wszystko stracone i mają jeszcze szanse na zwycięstwo w co nikt nie wierzy. Wtedy Courtney postanawia objąć dowodzenie w drużynie, by wygrać wyzwanie.

Wrzeszczące Susły świetnie sobie radzą przy budowie basenu, w przeciwności do Zabójczych Okoni. Ostatecznie to Wrzeszczące Susły wygrywają wyzwanie budując idealny basen, podczas gdy basen Zabójczych Okoni rozpada się gdy Chris go ocenia. W nagrodę za wygraną, Susły mogą zorganizować imprezę nad basenem, a dodatkowo nikt z ich drużyny dziś nie zostanie wyeliminowany. Natomiast Zabójcze Okonie czeka ceremonia eliminacji. W euforii Lindsay, Beth i Heather przytulają się, a obok nich nago tańczy Owen.

Podczas posiłku na stołówce Zabójcze Okonie starają się zdecydować kogo wyeliminować. Duncan wskazuje że powinni zostać wyeliminowani Courtney albo DJ, ponieważ stchórzyli przy pierwszym wyzwaniu. Wtedy Courtney po raz kolejny wspomina że ma obozowe doświadczenie. Bridgette pyta więc kogo ona by wybrała do eliminacji, a ona wskazuje Tylera, na co Lindsay siedząca przy przeciwnym stoliku protestuje głośno krzycząc: NIE! Gdy zdaje sobie sprawę co robi, Lindsay próbuje zmienić temat, mówiąc że chodziło jej o brak soli na stole. Duncan broni Tylera, faktem że przynajmniej skoczył z klifu. Nagle Duncan decyduje się odejść do stołu i pójść się zdrzemnąć. Wtedy Ezekiel dziwi się jak jego drużyna mogła przegrać skoro w drużynie przeciwnej jest więcej dziewczyn. To stwierdzenie irytuje i zaskakuje dziewczyny, zwłaszcza Bridgette i Evę. Ezekiel stwierdza że chłopcy są silniejsi i lepsi w sportach od dziewczyn. Wtedy zezłoszczona Eva łapie Ezekiela za szyję i dusi go. Geoff próbuje bronić Ezekiela, jednak bezskutecznie.

W czasie ceremonii eliminacji Chris mówi że ten kto nie dostanie pianki musi odejść i już nigdy nie może wrócić na wyspę. W czasie gdy Chris to mówi, Geoff próbuje zaimponować Bridgette. Chris daje pianki Geoffowi, Tylerowi, Katie, Bridgette, DJowi, Haroldowi, Sadie, Duncanowi i Evie (czego nie pokazano). Ezekiel i Courtney zostają w ostatnich dwóch. Oboje są zestresowani zanim Chris ogłasza wyrok. Okazuje się że to Ezekiel odchodzi do domu. Chris mówi że wcale się nie dziwi wynikom głosowania, bo widział jak Ezekiel długie w nosie. Ezekiel więc odchodzi z Wyspy Totalnej Porażki.

Powracając do obozu, Wrzeszczące Susły mają swoją imprezę nad basenem. Cody wznosi toast za Wrzeszczące Susły i wszyscy się cieszą. Na koniec widać Harolda, Bridgette i Courtney wracających do swojego domku. Courtney przystaje na chwilę przed kamerą i wyznaje że to ona wygra program i nic jej nie powstrzyma.

CiekawostkiEdit