Fandom

Totalna Porażka Wiki

Polujący Franken-las

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Polujący Franken-las
Sezon 4, Odcinek 12
EFFEp12pic17
Pierwsza premiera (USA) N/A
Pierwsza premiera (PL) 24.05.2012
Wyzwanie(a) Znaleźć kwiat w zmutowanym lesie i przynieść go do lini mety
Nagroda(y) Wybierz kto zostanie wyeliminowany
Zwycięzca(y) Lightning
Występ(y) Ezekiel
Wyeliminowany Zoey
Lista odcinków
poprzedni
"Jedz, wymiotuj i bądź ostrożny"
następny
"Mózg kontra Mięśnie: Ostateczna Runda"

Dwoje zawodników buduje silną przyjaźń przeciwko ich wspólnemu wrogowi. Jednak nieoczekiwanie, mięsożerna roślina zjada jednego z uczestników, więc jego przyjaciel spieszy mu na pomoc przez co przegrywa. Sportowiec wygrywa wyzwanie i o dziwo decyduje się wyeliminować większe zagrożenie chcąc rozprawić się ze swoim wrogiem w finale.

OpisEdit

Rano Lightning ćwiczy uderzenia na swoim manekinie Camerona. Cameron widząc to ze swojego śpiwora jest przerażony. Potem na stołówce, Cameron tłumaczy Zoey swój problem, a wtedy ta radzi mu, by odszukał w sobie wewnętrznego wojownika, tak jak ona to zrobiła. Cameron jednak i tak obawia się Lightninga mówiąc, że na pewno pożre on go żywcem. Za jego plecami, Lightning rzeczywiście gryzie manekina Camerona wprawiając go w strach. Zoey jednak proponuje mu, by wspólnie wyeliminowali Lightninga. Cameron zgadza się i razem przybijają sobie piątkę. Zoey jednak przybija za mocno, raniąc Camerona. W konfesjonale Cameron nie może się nadziwić co się stało Zoey, ale cieszy się on, że chroni go ona przed Lightningiem.

Później w zmutowanym lesie, Chris przedstawia finalistom kolejne wyzwanie. Cameron prawie wpada do lei, ale ratuje go Zoey. Chris wyjaśnia, że tutaj przygotowywane są Toksyczne Pianki Porażki. Lightning jest pewien swojej wygranej i przechwala się swoimi umiejętnościami, aż Zoey naigrywa się z niego. Chris ogłasza, że dzisiaj zawodnicy będą się ścigać przez las w poszukiwaniu rzadkiego kwiatu "Chrisinusa". Cameron odgaduje, że zwycięzca będzie mógł wybrać z kim zmierzy się w finalu, ku irytacji Chrisa. Lightning naśmiewa się z wyzwania, myśląc że będzie ono łatwę. Wtedy Chris nakierowuje go na zmutowany kwiat, który zieje ogniem w tyłek Lightninga. Chef gasi go gaśnicą. Chris wyjaśnia, że kwiat, którego mają szukać uczestnicy to część "muchołówki amerykańskiej", której Chris nadał imię Larry. Cameron z przerażeniem zdaje sobie sprawę, że ta roślina je mięso. Lightning naśmiewa się wtedy z Camerona mówiąc, że jest bezpieczny, gdyż jest "patyczakiem". W odwecie Cameron naśmiewa się też z Lightninga. W końcu Lightning próbuje uderzyć Camerona, ale Zoey zatrzymuje go swoją pięścią, broniąc Camerona. Chris jednak przerywa im, mówiąc, żeby uważali na leje, które są praktyczne wszędzie. Jeden ze stażystów przypadkowo wpada do lei, a po chwili wylatuje zmutowany. Zoey pyta Chrisa jak mają w ogóle znaleźć Larry'ego, a wtedy Chris daje im po kawałku mapy. Informuje także zawodników, że mogą współdziałać lub grać w pojedynkę.

Lightning szybko odbiega, natomiast Zoey i Cameron łączą swoje mapy. Postanawiają iść tak daleko jak zaprowadzi ich mapa, a potem zdadzą się na "instynkt wojownika" Zoey. Zoey ostrzega Camerona, aby nie wpadł w żadne leje, ale i tak po chwili Cameron wpada i Zoey po raz kolejny musi go ratować. Cameron jest pod wrażeniem siły Zoey, ale ta odpowiada, że waży on po prostu tyle co lalka. W konfesjonale, Cameron przeczy temu i sprawdza. Jednak okazuje się, że to lalka waży więcej od niego, ku jego rozczarowaniu. Natomiast Lightning w konfesjonale tłumaczy swój "plan gry". Ponieważ ma na mapie zaznaczone miejsce, gdzie znajduje się Larry, planuje on przedzierać się tak długo, aż zobaczy "X".

Pewny siebie, Lightning wkracza do lasu i jest zdziwiony, że nigdzie nie ma "X". Stwierdza też, że przyroda jest nuda i wszystko wygląda jednakowo. Nagle zauważa on wielką zmutowaną muchę, która zostaje poparzona przez zmutowanego kwiatka. Lightning nabija się z nich, a wtedy stworzenia zaczynają go atakować. W innej części lasu, Cameron pyta Zoey czy nic jej nie jest, gdyż zauważył, że zachowuje się ona trochę inaczej. Dochodzą oni do końca szlaku, gdy nagle przed nimi pojawia się Lightning, który jest atakowany przez zmutowaną muchę. Lightning walcząc z muchą, w końcu wpada na drzewo gubiąc swój kawałek mapy. Zauważa to Zoey i oznajmia, że go weźmie. Cameron zwraca jej uwagę, że razem go wezmą. W konfesjonale, Zoey komentuje, że uwielbia Camerona, ale ma dosyć jego uwag na temat słów.

Cameron szuka Zoey, gdy nagle wpada na olbrzymią zmutowaną muchę. Bojąc się jej, Cameron chwali jej oczy, a wtedy mucha zakochuje się w nim i przyssywa mu się do głowy. Cameron zaczyna uciekać, ale mucha dalej leci za nim. Gdy Zoey zabiera część mapy Lightninga, nagle wpada do lei. Widzi to Lightning i podbiega do niej. Jednak zamiast jej pomóc, po prostu zabiera mapę. Cameron cały czas broni się przed muchą, aż w końcu zjada ją zmutowana wiewiórka, wymiotując przy tym na Camerona. Po chwili podchodzi do niego Zoey i jest zła, że Cameron ucieka przed muchą, zamiast zatrzymać Lightninga z mapami. Cameron tłumaczy Zoey, że mucha była ogromna i nie wiedział o tym, że Lightning ukradł wszystkie mapy. W konfesjonale, Cameron jest zezłoszczony na Zoey, że pozwoliła Lightningowi uciec z mapami. Natomiast Lightning w konfesjonale chwali się, że mając wszystkie mapy może zarządzać grą. Jednak trzyma on mapy nie tak jak trzeba, przez co nic z nich nie rozumie.

Idąc przez las, Cameron i Zoey zastanawiają się jak bez map odnaleźć Larry'ego. Cameron tłumaczy warunki środowiskowe tej rośliny, a w tym czasie Zoey ratuje ich przez wieloma niebezpieczeństwami, które napotykają na swojej drodze. W konfesjonale, Zoey jest zezłoszczona, stwierdzając, że ona sama musi pracować, podczas gdy Cameron zachowuje się jak przynęta. Lightning biegnie tam, gdzie zaprowadza go źle ułożona przez niego mapa. W końcu, Lightning spada z klifu.

Zoey i Cameron w końcu docierają na bagna, gdzie widzą Larry'ego oraz potrzebny im kwiat. Dużo dalej, Chris przegląda stary album ze zdjęciami Larry'ego i zaczyna wspominać, aż w końcu płacze. Chef w konfesjonale jest zirytowany, że Chris płacze nad rośliną. Blisko kopalni, Ezekiel w końcu wychodzi spod gruzów i oddycha z ulgą. Po chwili jednak, obok biegnie Lightning czytający mapę i przypadkowo wpycha Ezekiela z powrotem do kopalni. Zoey myśli jak mogłaby zdobyć kwiat i Cameron wpada na pomysł, by przejść po kamieniach. Zoey decyduje się pójść pierwsza. Jednak jeden z kamieni okazuje się być olbrzymim zmutowanym żółwiem, który boleśnie wyrzuca ją na brzeg. Zoey twierdzi, że Cameron zrobił to specjalnie i w konfesjonale mówi że "ma oko" na Camerona. Cameron zapewnia Zoey, że to był przypadek i nie wiedział o żółwiu.

Po chwili na miejscu zjawia się Lightning. Myśli że jest pierwszy, aż zauważa Camerona i Zoey. Wtedy zezłoszczony rwie mapę. Skacze on na żółwia, a następnie prosto do Larry'ego. Już chce zerwać kwiat, gdy nagle szczęki Larry'ego zaciskają się. Przerażony Cameron skacze na ręce Zoey, jednak Larry po chwili wypluwa Lightninga na drzewo. Cameron cały czas jest przerażony Larry'm, wtedy Zoey krzyczy na niego i każe mu odszukać w sobie "wewnętrznego wojownika". Wtedy w końcu, Cameron zaczyna myśleć. Dedykuje, że Larry zaciska szczęki po dotknięciu kwiatu. Wtem Zoey wpada na pomysł. Zoey staje na brzegu i przez drzewo trzyma linę z Cameronem, który ma zwisając, złapać kwiat. W konfesjonale Cameron komentuje, że ten pomysł mu się nie podoba i wolałby zamienić się roalmi. Jednak Zoey w konfesjonale mówi, że Cameron nie może jej trzymać, ponieważ nawet jej chomik "Panna Pysia" ma więcej siły niż on.

Cameronowi prawie udaje się złapać kwiat, aż nagle zaczyna kichać z powodu alergii na zmutowany pyłek. Wtedy lina zaczyna się kołysać, a gałąź łamać. Jednak po chwili lecąc na lianie, Lightning szybko zrywa kwiat i ląduje na drugim brzegu, podczas gdy Cameron ląduje na Zoey. Lightning odbiera, a Cameron i Zoey obarczają się winą za porażkę. Nagle Larry wyrywa się z korzeni i odbiega. Więc Cameron i Zoey postanawiają utrzymywać swój sojusz. W konfesjonale, Zoey chwali Camerona stwierdzając, że pomógł jej on znaleźć Larry'ego. Gdy Lightning biegnie ze swoim kwiatem, nagle łapie go Larry i unosi do góry. Zoey podbiega i zabiera kwiat. Wtedy Larry wyrzuca Lightninga z pobliże kwiatka, który po raz kolejny zieje ogniem w jego tyłek i rusza za Zoey.

Zoey podaje kwiatek do Camerona, który cały czas kicha od jego pyłku. Potem, Zoey chcę by Cameron rzucił kwiatek jej, ale Cameron nie chce tego zrobić, myśląc, że Zoey wyrzuci go gdy wygra. W końcu Larry zjada Camerona, a wtedy Cameron upuszcza kwiat. Zoey łapie kwiatek i biegnie. Jednak gdy słyszy wołanie Camerona o pomoc, Zoey przystaje i zaczyna się o niego martwić. Przypomina sobie miłe chwile, które razem przeżyli i zdaje sobie sprawę, że za żadne pieniądze nie można kupić przyjaźni. Wtedy odrzuca kwiatek i leci na pomoc Cameronowi. Larry zjada również i Zoey. Na miejsce przybywa Lightning. Zabiera on kwiat i biegnie do mety. Larry cały czas go goni, mimo to, Lightning lecąc, pierwszy przekracza linię mety z kwiatkiem. Wtedy Chris ogłasza, że Lightning wygrał. Chris daje Larry'emu jego kwiat, a wtedy Larry wypluwa Camerona i Zoey i zjada kwiat. Chris głaszcze Larry'ego, a wtedy ten tupie z radości korzeniem. Po wypluciu, Zoey podaje Cameronowi rękę, by pomóc mu wstać, a wtedy ten dziękuje jej radośnie.

Po wszystkim, Cameron i Zoey rozmawiają i cieszą się, że byli w finałowej trójce. Zoey zaznacza, że bez względu na wszystko, będą przyjaciółmi. Nagle pojawia się Lightning i naśmiewa się z nich wierszem.

Podczas ceremonii eliminacji, Chris ogłasza, że Lightning może wybrać kogo wyeliminować z programu. Cameron poddaje się i ogłasza, że czas na niego, będąc pewnym, że Lightning go wyeliminuje. Już kieruje się na Miotacz Wstydu, gdy Lightning ogłasza, że chce wyeliminować Zoey, gdyż jest ona silniejszym rywalem i chce zemścić się na Cameronie w finale. Chris wystrzeliwuje Zoey, ale okazuje się, że Chef nie zdążył jej dać Toksycznej Pianki Porażki i Chris każe mu ją zutylizować. Następnie Chris ogłasza, że jest zadowolony takim rozstrzygnięciem, gdyż uważa, że finał Cameron-Zoey byłby zbyt nudny. Na koniec widzimy, jak Chef wrzuca Toksyczną Piankę Porażki do ogniska powodując wybuch.