Fandom

Totalna Porażka Wiki

Więc, to jest moja drużyna?

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Czternaścioro nowych nastolatków zostało wprowadzonych w nowym otoczeniu, w najbardziej niebezpiecznejszym sezonie w historii. Są oni podzieleni na dwa różne zespoły i będą rywalizować w pierwszym starciu, budując fort przy uniku bolesnych piłek tenisowych, z których to Chef Hatchet będzie strzelał. Niektóre konflikty pojawiają się już wraz z przyjaźniami. W końcu, jeden z przegranych zespołu Zdezorientowanych Niedźwiedzi, Beardo, ze względu na ich strukturę, nie jest wystarczająco silny, a pewne irytujący i denerwujący, odpadł, że jest dziwny i wydawał denerwujące odgłosy.

FabułaEdit

14 nowych zawodników wypadło z samolotu do nowej wyspy Pakithew i tam będą konkurować. Następnie Chris podchodzi do omówienia zasad i zespołów. Zespół Lewitujących Łosi:  Amy, Jasmine, Max, Rodney, Samey, Scarlett i Topher. Zespół Zdezorientowanych Niedźwiedzi: Beardo, Dave,  Ella, Leonard, Shawn, Sugar i Sky. Pierwsze wyzwanie nazywa się ,,Budowa fortu lub domu``. Muszą zapać elementy do budowy fortu, ale Chef Hatchet będzie im przeszkadzał w wyzwaniu. Zespół Łosi wygrał wyzwanie. Zespół Niedźwiedzi przegrał z powodu złej pracy zespołowej i tam zamek się rozpadł. Podczas eliminacji zespół eliminuje Beardo, bo z nimi nie współpracował, a nie jest to pomocne i potem zostaje wyeliminowany za pomocą Armaty Wstydu z wyspy Pakithew.

CiekawostkiEdit

  •  Jest to pierwszy odcinek Totalnej Porażki: Wyspa Pakithew
  • To pierwszy odcinek na Wyspie Pakithew.
  • Jest to pierwszy odcinek  obsady 3. generacji.
  • Jest to drugi sezon z wszystkimi nowymi bohaterami. Pierwszy to Zemsta Wyspy.

GaleriaEdit

Also on Fandom

Random Wiki