Fandom

Totalna Porażka Wiki

Wielorakie osobowości Mike'a

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Ten artykuł skupia się na Wielorakich osobowościach Mike'a.

PrzeglądEdit

Mike przyznaje się w odcinku Lód, lód dziecino, że ma wielorakie osobowości. Mike stara się okiełznać osobowości, ale te nie chcą go słuchać. Mike nawet zawiera umowę z Cameronem, aby pomógł mu w kontrolowaniu jego osobowości, ale ten plan niezbyt dobrze działa i Cameronowi nie udaje się do końca okiełznać wcieleń. W końcu Mike sam stawia się swoim wcieleniom w Grand Chef Auto i wygrywa z nimi mogąc się w pełni kontrolować.

OsobowościEdit

ChesterEdit

Vlcsnap-2012-01-07-00h29m19s46

Mike po raz pierwszy zmienia się w Chestera.

Chester jest pierwszą osobowością Mike'a pojawiającą się w Większe! Gorsze! Brutalniejsze!. Gdy Mike jest przestraszony wyzwaniem, przemienia się w Chestera. Wtedy zaczyna narzekać na nowe czasy i rzuca kamieniem w zmutowaną wiewiórkę co jeszcze bardziej ją rozwściecza. Podczas jazdy totemem z górki, gdy Zoey krzyczy do Mike'a z prośbą o pomoc, Mike z powrotem zmienia osobowość na siebie i pomaga Zoey.

Chester po raz kolejny pojawia się w Prawda albo laser rekina, gdy Mike rozmawia z nim podczas snu.

W Lód, lód dziecino, Chester pojawia się na chwilę podczas śniadania w stołówce i zaczyna marudzić.

Chester pojawia się również w Ahoj, załogo! po raz kolejny podczas snu Mike'a. Chester narzeka na pozostałe osobowości mówiąc że ma ich już powyżej uszu.

W Uciekający model, gdy podczas wyzwania, Mike boi się że plan Camerona może się nie udać i wtedy zmienia się w Chestera i samodzielnie umalowuje Jo przeszkadzając Zoey i Annie Marii.

W Wyspa skarbów Dr McLeana, Chester pojawia się, gdy Mike jest przestraszony przez rekina. Chester zaczyna marudzić że przez Scotta wszyscy zginą i nazywa go "strachajłą".

W Grand Chef Auto, Chester pojawia się w umyśle Mike'a, gdy tak jak inne osobowości próbuje on narzucić Mike'owi swoją wolę. Mike jednak pokonuje Chestera i inne osobowości i zaczyna się kontrolować.

SvetłanaEdit

Svetłana po raz pierwszy pojawia się w Prawda albo laser rekina. Mike zaczyna się denerwować gdy ma wykonać zadanie, ale zmienia się w Svetlanę i z łatwością pokonuje tor przeszkód. Gdy wraca z powrotem do swojej osobowości i Cameron pyta go jak to zrobił, Mike nie wie o co chodzi.

W Lód, lód dziecino, umiejętności Svetłany są potrzebne Zmutowanym Larwom do zwycięstwa. Jo każe Mike'owi zmienić się w Svetlanę, ale ten nie może. Cameronowi jednak udaje się wywołać w Mike'u Svetlanę zapowiadając występ mistrzyni. Svetlana wskakuje do katapulty i ląduje na przeciwnym forcie z rozdartą koszulką. W Schwytani straceńcy Mike zmienia się w Svetłanę, by uratować wszystkich z pajęczyny.

W Ahoj, załogo!, Cameron podstępem zmienia Mike'a z Vito w Svetłanę, co pomaga drużynie wygrać.

W Grand Chef Auto Svetłana pojawia się w umyśle Mike'a, gdy tak jak inne osobowości próbuje on narzucić Mike'owi swoją wolę. Mike jednak pokonuje Svetłanę i inne osobowości i zaczyna się kontrolować.

VitoEdit

Vito po raz pierwszy pojawia się w Lód, lód dziecino, gdy koszulka Mike'a zostaje zerwana po wylądowaniu w przeciwnym forcie. Vito jest brutalny i siłą zdobywa flagę. . Próbuje flirtować z Anną Marią i każe się ze sobą bić o flagę.

W Schwytani straceńcy, Vito pojawia się gdy Mike upada na nagrobku z rozerwaną koszulą. Później Vito zaczyna obściskiwać się z Anną Marią. W końcu Anna Maria i Vito wchodzą do jaskini. Anna Maria po raz kolejny tym razem na oczach Zoey całuje Vito motywując go by poszedł po hak. Gdy Vito jest już przy hakach, Zoey zaczyna krzyczeć gdy jest atakowana przez pająka. Wtedy Vito z powrotem zmienia się w Mike'a i postanawia pomóc Zoey.

W Ahoj, załogo! upadająca Zoey zdziera z Mike'a koszulkę co zmienia go w Vito, przez co Anna Maria przytula się do niego. Podczas drugiego wyzwania Vito jedzie z Cameronem i Anną Marią na nartach wodnych za pontonem. Gdy Kieł próbuje zaatakować drużynę, Vito uderza go zyskując podziw Anny Marii. Później Cameron podstępem zmienia Mike'a z Vito w Svetłanę, co pomaga drużynie wygrać.

Vito przez chwilę pojawia się w Wyspa skarbów Dr McLeana, gdy Mike zachacza bluzą o krzak i jego koszulka się ściąga. Mike pyta gdzie jest Anna Maria, ale Cameron szybko pomaga Mike'owi powrócić do siebie.

W Grand Chef Auto Scott zrywa koszulę Mike'a zmieniając go w Vito. Vito pyta Scotta, gdzie jest Anna Maria i Scott obiecuje mu, że jak go zaholuje, to mu pokaże. Więc Vito zostawia Zoey wiszącą na totemie i odjeżdża. Gdy Vito podholowuje Scotta do ostatniego miejsca, Scott uderza go tak, że Vito traci przytomność i Scott biegnie po wygraną. Potem Vito pojawia się w umyśle Mike'a i próbuje on narzucić Mike'owi swoją wolę. Jednak Mike'owi udaje się pokonać Vito i pozostałe osobowości i zaczyna się kontrolować.

Manitoba SmithEdit

Manitoba Smith debiutuje w Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady. Zabiera on Zoey latarkę, a następnie rozpoczyna szukanie śladów liżąc podłoże. Następnie stwierdza, że muszą iść lewym tunelem, gdzie są tory kolejowe. Zmutowane Larwy jadą wagonikami, aż wagoniki rozdzielają się i Mike z Cameronem lądują na górze.

Manitoba Smith pojawia się znów w Wyspa skarbów Dr McLeana, gdy rano Mike znajduje wśród pływających śmieci, kapelusz poszukiwacza przygód, ten sam co w poprzednim odcinku. Wkłada go i wtedy zmienia się w Manitobę Smith. Manitoba próbuje flirtować z Zoey nazywając ją "smakowitą babeczką". Widząc zmianę osobowości Mike'a, Cameron natychmiast reaguje. Wpycha Zoey do wody i zdejmuje Mike'owi kapelusz z głowy

W Grand Chef Auto Manitoba Smith pojawia się w umyśle Mike'a i próbuje on narzucić Mike'owi swoją wolę. Jednak Mike'owi udaje się pokonać Manitobę i pozostałe osobowości i zaczyna się kontrolować. Inne