Fandom

Totalna Porażka Wiki

Wszyscy i Jo

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ten artykuł skupia się na interakcjach Jo z wszystkimi.

PrzeglądEdit

Podstępna natura Jo oraz jej dyktatorskie zachowanie spowodowały wiele konfliktów. Jest ona pogardliwa dla słabych i uczuciowych osób i szybko przejmuje rolę lidera zarówno na początku w drużynie Zmutowane Larwy jak i po zamianie w drużynie Toksyczne Szczury. Jej celem jest wygrać za wszelką cenę nie martwiąc się o dobro innych.

Anna MariaEdit

W Lód, lód dziecino, Jo naigrywa się z Anny Marii, gdy ta nie chce brać udziału w wyzwaniu. Wtedy Anna Maria pospiesznie wspina się na górę, by odegrać się na Jo. Gdy jest już na górze, Anna Maria rzuca się na Jo, ale Jo odsuwa się i
Ann maria2

Anna Maria chce uderzyć Jo, ale nie trafia.

Anna Maria przypadkowo trafia w Bricka. W czasie drugiego wyzwania, Jo każe Annie Marii, Zoey i Brickowi iść po flagę, jednak Anna Maria nie wykonuje polecenia bojąc się o zniszczenie fryzury. Zezłoszczona Jo wyrzuca lakier do włosów Anny Marii poza fort i wtedy Anna Maria zaczyna brać udział w wyzwaniu.

W Schwytani straceńcy Jo nie przejmuje się w ogóle zniknięciem Mike'a i Anny Marii i zabrania Cameronowi ich szukać.

W Uciekający model, gdy Anna Maria i Zoey rozmawiają o fryzurach, Jo mówi, że ma w nosie tę całą pielęgnacje i używa maszynki elektrycznej obrzydzając Annę Marię i Zoey. Gdy Chris ogłasza wyzwanie, Jo stwierdza że moda to strata czasu, wtedy Anna Maria komentuje jej ubiór. Jednak później Anna Maria wraz z Zoey umalowują Jo do wyzwania z ratowaniem Lindsay.

BEdit

Z powodu bycia w przeciwnych drużynach i wczesnej eliminacji B, niewiele jest interakcji pomiędzy nim, a Jo. Jednak w Prawda albo laser rekina, Jo śmieje się, gdy okazuje się, że prawdziwe imię B to "Beverly".

BrickEdit

Ice Ice Baby

Brick i Jo rywalizują nawet podczas śniadania.

Brick i Jo to dwoje najbardziej wysportowanych uczestników Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy. Cały czas próbują dowieść, które z nich jest lepsze i walczą również o przywództwo w drużynie. Zobacz Brick i Jo, by uzyskać więcej informacji.

CameronEdit

Up, Up And Away In My Pitiful Balloon (20)

Jo zmusza Camerona do sojuszu.

Cameron i Jo trafiają do tej samej drużyny na początku programu i nie dogadują się ze sobą z powodu przeciwnych charakterów. Jo również często manipuluje Cameronem oraz używa go jako coś w rodzaju przynęty. Zobacz Cameron i Jo, by uzyskać więcej informacji.

Chris McLeanEdit

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, Jo jest przestraszona niebezpiecznym wyzwaniem w kopalni i stwierdza, że tym razem Chris przegiął.

DakotaEdit

Dakota i Jo nie mają zbyt wielu interakcji z powodu bycia w przeciwnych drużynach. W Wyspa skarbów Dr McLeana, gdy Jo znajduje skrzynię, Dakota popycha ją na bok, by uratować ukochanego Sama.

DawnEdit

W Ahoj, załogo!, gdy Dawn zostaje wrobiona przez Scotta w kradzież rzeczy uczestników i Jo wierzy, że Dawn jest winna, Jo jest zła na Dawn i chce ją uderzyć, ale zostaje powstrzymana przez Scotta.

HeatherEdit

W W górę, w górę i uciekam moim żałosnym balonem, Jo w konfesjonale przyznaje, że Heahter to godna jej rywalka, ale Jo nie podobają się krótkie spodenki Heahter. Potem Heather rzuca ze sterowca nagrodami Gemmie w Jo.

LightningEdit

Grandcheftauto(19)

Jo wpycha Lightninga w paszczę Kła w Grand Chef Auto.

Konflikt Jo i Lightninga jest początkowo niewielki, jednak nasila się, gdy Jo dołącza do Toksycznych Szczurów w odcinku Uciekający model. Początkowo Jo i Lightning tworzą sojusz, który jednak szybko się rozpada z powodu zdrady Jo. Wtedy Lightning chce koniecznie odegrać się na Jo. Jo natomiast jest zła na Lightninga, gdy ten cały czas myśli, że jest ona chłopakiem. Zobacz Jo i Lightning, by uzyskać więcej informacji.

LindsayEdit

Runaway Model (68)

Jo wyrywa lusterko Lindsay w Uciekający model.

W Uciekający model Lindsay śmieje się z makijażu Jo i mówi do Sasquatchanakwy, że takiego wyglądu należy unikać. Potem zezłoszczona Jo wyrywa lusterko Lindsay.

MikeEdit

W Prawda albo laser rekina, gdy Mike stara się uciec od wyzwania, Jo uderza go i zatrzymuje.

W Lód, lód dziecino Jo krzyczy na Mike'a by nie "udawał" Chestera. Jednocześnie chwali jego inną osobowość, Svetłanę i pyta jak osiąga taką siłę i precyzje. Potem gdy fort Zmutowanych Larw zaczyna topnieć, Jo każe Mike'owi zmienić się w Svetlanę. Mike nie może tego zrobić, ale w końcu udaje mu się dzięki pomocy Camerona.

W Schwytani straceńcy, Jo nie przejmuje się w ogóle zniknięciem Mike'a i Anny Marii i zabrania Cameronowi ich szukać.

W Uciekający model, podczas drugiego wyzwania, Chester umalowuje Jo do udziału w wyzwaniu. Gdy Jo spogląda w lustro i widzi swój makijaż staje się zła i rzuca beczkami w Mike'a, chociaż ten nie wie o co jej chodzi.

SamEdit

Z powodu bycia w przeciwnych drużynach, Jo nie ma zbyt wielu interakcji z Samem. W Prawda albo laser rekina, Jo tak jak inni śmieje się z Sama, gdy przyznaje się on, że spierdział się na randce.

ScottEdit

W odcinku Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, po przybyciu do obozu Wawanakwa, Jo grozi Scottowi mówiąc, aby chronił swoje "klejnoty". Scott wogóle się nie boi i też grozi Jo. W Uciekający model, Scott i Jo wymieniają złowrogie spojrzenia, gdy zostają wymienieni drużynami.

W W górę, w górę i uciekam moim żałosnym balonem, Jo używa maszyny do dymu i pryska dymem w Scotta.

StaciEdit

Z powodu, że Staci była pierwszą wyeliminowaną zawodniczką, Jo i Staci nie mają ze sobą praktycznie żadnych interakcji.

ZoeyEdit

Runaway Model (5)

Zoey i Anna Maria są obrydzone Jo w Uciekający model.

W Schwytani straceńcy, gdy Zoey zostaje porwana, Jo każe innym się nie przejmować, tylko iść dalej.

W Ahoj, załogo!, gdy ponton Larw rozbija się o kamienie, Jo obarcza Zoey winą za to.

W Uciekający model, rano, gdy Anna Maria i Zoey gadają o włosach, Jo mówi że ma w nosie całą tą pielęgnację i używa maszynki elektrycznej obrzydzając Annę Marię i Zoey. Potem Zoey wraz z Anną Marią umalowują Jo do wyzwania, aż przeszkadza im Chester.

Also on Fandom

Random Wiki