Fandom

Totalna Porażka Wiki

Wszyscy i Scott

79pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ten artykuł opowiada o interakcjach Scotta z wszystkimi.

PrzeglądEdit

Scott jest głównym antagonistą w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy. Jego strategią jest ciągłe sabotowanie swojej drużyny, tam by dać fałszywe poczucie bezpieczeństwa drużynie przeciwnej. W ten sposób wyeliminowuje on paru zawodników z Toksycznych Szczurów, jak również ze Zmutowanych Larw. To antagonistyczne podejście do gry przysporzyło Scottowi wielu wrogów wśród zawodników.

Anna MariaEdit

W odcinku Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady Anna Maria jest zła i spycha Scotta do wody, gdy siedzi on na jej włosach. Gdy Anna Maria zostaje przez coś porwana i wciągnięta do wody, Scott nie przejmuje się tym i każe Zoey iść dalej.

BEdit

Iceicebaby16

Scott nie cieszy się, że B pomógł Toksycznym Szczurom wygrać wyzwanie.

Scott już od samego początku ma zacięty konflikt z B. Zobacz więcej w B i Scott.

BrickEdit

W Lód, lód dziecino, Scott angażuje się w walkę o drużynową flagę z Brickiem i Vito.

W Ahoj, załogo! Scott tak jak reszta Toksycznych Szczurów jest zirytowany głośnym budzikiem Bricka. Scott uderza kilkakrotnie w budzik Bricka, a następnie wpuszcza go do toalety. Dodaje, że to samo chce zrobić z Brickiem. Gdy Brick w czasie pierwszego wyzwania proponuje by ciągnąć słomki w celu wybrania nurka, Scott wkłada mu hełm na głowę nazywając go "ćwokiem" i każe mu udowodnić lojalność wobec nowej drużyny. Później, Scott ujawnia, że kradł zawodnikom różne rzeczy, bo chciał wrobić Bricka, choć ostatecznie wrabia Dawn.

CameronEdit

W Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, gdy Scott przepływa obok Camerona po wysadzeniu statku przez Chrisa, nazywa go "dziwakiem".

W Kopalnia jest kiepskim miejsce na odpady, Cameron zgadza się pomóc Mike'owi kontrolować jego osobowości pod warunkiem, że Mike pomoże mu wyeliminować Scotta, dodając że za grosz mu nie ufa.

W Wyspa skarbów Dr McLeana Cameron razem z Mike'm próbują przekonać Zoey do głosowania na Scotta. Cameron dodaje, że Scott sprzedałby własną matkę, aby wygrać. Pod koniec odcinka, Scott podpuszcza Camerona mówiąc, że Mike musi mieć do niego zaufanie zdradzając mu swój sekret, wtedy Cameron przypadkowo ujawnia Scottowi tajemnicę wielorakich osobowości Mike'a. Zgodnie z umową, Cameron i Mike głosują na Scotta by go wyeliminować, ale ten nie zostaje wyeliminowany, bo znalazł Oryginalną Głowę Chrisa McLeana.

W Grand Chef Auto, Cameron nakazuje Scottowi, aby nie mówił nikomu o wielorakich osobowościach Mike'a. Scott na to mówi, że nie jest kapusiem, bo to rola Camerona.

Chris McLeanEdit

W Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, tworząc drużyny, Chris nazywa Scotta "niedomyty". Gdy Chris patrząc na Oryginalną Głowę Chris McLeana, pyta czy naprawdę ma tak wielki podbródek, Scott odpowiada twierdząco dodając, że wygląda on jak tyłek.

DakotaEdit

W Prawda albo laser rekina, po wyzwaniach, Scott przekonuje Toksyczne Szczury o głosowaniu na Dakotę. I zgodnie z planem Scotta, Dakota zostaje wyeliminowana.

W Wyspa skarbów Dr McLeana, Scott tak jak inne Zmutowane Larwy jest zdegustowany pocałunkiem Dakoty i Sama. Chwilę potem, Scott chroni się od eliminacji Oryginalną Głową Chrisa McLeana. W związku z tym, wyeliminowana zostaje osoba która jest druga na liście, a jest nią Dakota.

DawnEdit

W Prawda albo laser rekina, Dawn popiera pomysł Scotta o głosowaniu na Dakotę twierdząc, że Dakotę otacza zła energia.

W Lód, lód dziecino, Dawn pomaga Scottowi wybrać kulę bez ładunku wybuchowego w środku.

Backstabbers Ahoy

Scott podsłuchuje Dawn, która odkryła prawdę o nim.

Scott zaczyna się denerwować i bierze śnieżkę, nie słuchając Dawn. Wtedy śnieżka eksploduje mu w rękach. Dawn wtedy czyta aurę Scotta i mówi mu że miał trudne dzieciństwo, co go przeraża. Dawn w końcu wybiera jedną ze śnieżek i Scott strzela w zamek wroga. Gdy fort Toksycznych Szczurów zaczynają atakować gigantyczne chrząszcze, Scott nakazuje świerszczowi atakować Zmutowane Larwy i chrząszcz robi to. Dawn jest pod wrażeniem i pyta Scotta czy jest zaklinaczem chrząszczy, ale ten nie odpowiada.

Konflikt w końcu nasila się w Ahoj, załogo!. Gdy Sam zostaje sparaliżowany przez zmutowaną mewę, Dawn mówi że to wina Scotta. W konfesjonale Dawn wyjaśnia że działko Jo się zacięło, więc tylko Scott mógł strzelić do Sama. Dawn przysięga więc że zdemaskuje Scotta. Wychodzi z konfesjonału nie wiedząc, że Scott podsłuchiwał ją z tyłu. W domku Scott przekonuje drużynę o głosowaniu na Dawn. Scott chce podać Dawn worek z jej pamiątkami, ale zrzuca go on na podłogę i wysypują się z niego rzeczy uczestników, więc wszyscy sądzą, że Dawn je ukradła. W konfesjonale Scott wyjaśnia, że ukradł te rzeczy i chciał wrobić Bricka, ale ponieważ Dawn go zdemaskowała, obarczył winą ją. Wszyscy zawodnicy obarczają winą Dawn, mimo że tłumaczy ona że ją wrobiony, nikt jej nie wierzy. Anna Maria próbuje ją zaatakować, ale Jo powstrzymuje ją mówiąc że to ona się nią zajmie. Jednak Scott powstrzymuje je, mówiąc że zajmą się nią wieczorem na ceremonii eliminacji. Podczas ceremonii, Dawn zostaje wyeliminowana. Próbuje ona ostrzec kolegów z drużyny o Scottcie, ale wcześniej zostaje katapultowana z wyspy.

JoEdit

W odcinku Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, po przybyciu do obozu Wawanakwa, Jo grozi Scottowi mówiąc, aby chronił swoje "klejnoty". Scott wogóle się nie boi i też grozi Jo.

W Uciekający model, Scott i Jo wymieniają złowrogie spojrzenia, gdy zostają wymienieni drużynami.

W W górę, w górę i uciekam moim żałosnym balonem, Jo używa maszyny do dymu i pryska dymem w Scotta.

LightningEdit

W Lód, lód dziecino, gdy Lightning cały czas gada dodając do wyrazów "Sha-", Scott każe mu się zamknąć.

W Grand Chef Auto, Lightning obiecuje Kłu, że zabierze go do Scotta, jeśli Kieł mu pomoże.

MikeEdit

W Lód, lód dziecino, gdy Zoey odchodzi na wyzwanie, Mike hamuje ją i mówi, aby uważała na Scotta, bo chyba jest on "psycholem".

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, Mike zgadza się na sojusz z Cameronem obiecując pomoc w wyeliminowaniu Scotta.

GCA5

Scott szantażuje Mike'a znając jego sekret.

W Wyspa skarbów Dr McLeana, Mike i Cameron próbują namówić Zoey na głosowanie na Scotta. Zoey jednak nie znając prawdziwej natury Scotta, broni go. Po wyzwaniach, Mike jeszcze raz stara się przekonać Zoey o głosowaniu na Scotta, gdyż on i Cameron głosują na niego. Scott jednak nie zostaje wyeliminowany, ponieważ znajduje wcześniej Oryginalną Głowę Chrisa McLeana. Dodatkowo Scott podpuszcza Camerona mówiąc, że Mike musi mieć do niego zaufanie zdradzając mu swój sekret, wtedy Cameron przypadkowo ujawnia Scottowi tajemnicę wielorakich osobowości Mike'a.

W Grand Chef Auto, Scott nakazuje Mike'owi by pomógł mu wygrać dzisiejsze wyzwanie, w zamian za dotrzymanie przed Zoey tajemnicy o osobowościach. W konfesjonale, Mike jest przerażony że to właśnie Scott dowiedział się o sekrecie. Scott zaczyna szantażować Mike'a, by otworzył mu schowek na miotły. Początkowo Mike nie chce się zgodzić, ale gdy Scott grozi, że powie Zoey o osobowościach, Mike pomaga mu. Gdy Mike otwiera schowek, nagle rzuca się na niego ogromny zmutowany karaluch i zatrzaskuje się mu na twarzy. Scott obok nie pomaga mu, tylko patrzy do schowka i nie znajduje tam klucza. Gdy Mike idzie Zoey na pomoc, zatrzymuje go Scott i każe mu przetrząsnąć worek na śmieci. Potem każe się Mike'owi wymienić, gdy widzi, że Mike znalazł złoty klucz w pierwszej części wyzwania. W drugiej części wyzwania, Scott wkłada swój złoty kluczyk do złotego gokarta, ale okazuje się, że gokart ten jest całkowicie zepsuty. Mike cieszy się z sytuacji Scotta, ale Scott każe Mike'owi oddać swój klucz. Chris jednak zabrania wymian. Więc Scott zaczyna szantażować Mike'a, by go ciągnął go do mety. Mike nie mając wyboru zgadza się. Dodatkowo Scott boleśnie trąca Mike'a patykiem. Przy pierwszym punkcie, Scott nakazuje Mike'owi, że zrobi to pierwszy. Gdy Mike zaznacza swój ślad, próbuje powiedzieć Cameronowi, że nie musi robić tak wyszukanego rysunku, ale Scott popędza go. Natomiast przy drugim punkcie, Scott nakazuje Mike'owi by "sprawdził bezpieczeństwo" i Mike'a porywa gigantyczne ośmiornica z czego Scott się po prostu naigrywa. Przy trzecim punkcie, Scott każe Mike'owi się podsadzić i wytrąca Zoey specjalnie. Mike chce pomóc Zoey, ale wtedy Scott po oznakowaniu totemu, zjeżdża prosto na Mike'a. Scott każe Mike'owi się dalej holować, ale Mike chce pomóc Zoey. Wtedy Scott zrywa koszulę Mike'a zmieniając go w Vito. Vito pyta Scotta, gdzie jest Anna Maria i Scott obiecuje mu, że jak go zaholuje, to mu pokaże. Więc Vito zostawia Zoey wiszącą na totemie i odjeżdża. Gdy Vito podholowuje Scotta do ostatniego miejsca, Scott uderza go tak, że Vito traci przytomność i Scott biegnie po wygraną. Na koniec wyzwania, Scott jako zwycięzca ma prawy wybrać osobę, która zostanie wyeliminowana i wybiera on Mike'a.

SamEdit

W Lód, lód dziecino, Scott zostaje na początku odcinka opluty owsianką przez Sama. W odwecie uderza Sama miską w twarz.

W Schwytani straceńcy Scott w konfesjonale ujawnia, że ma zamiar znów sabotować swoją drużynę, by wyeliminować Sama albo Lightninga. Gdy Sam naśladuje odgłosy ptaków, by zawołać Scotta, Scott podchodzi i uderza go w twarz. Dodatkowo przez całe wyzwanie, Scott stara się spowalniać i zniechęcać Sama, by przegrać wyzwanie.

W Ahoj, załogo! Scott zgodnie ze swoim planem sabotowania własnej drużyny, strzela z mewowego działka do Sama. Sam wtedy zostaje sparaliżowany i traci przytomność. Gdy Sam się budzi, Scott nie przyznaje się do tego co zrobił i zwala winę na Jo.

W Uciekający model, gdy Sam zaczyna brać udział w wyzwaniu z uratowaniem Lindsay, Scott nazywa Sama "tłuściochem". Niemniej jednak, Scott kibicuje Samowi w czasie jego udziału w wyzwaniu.

StaciEdit

W Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, Scott tak jak i pozostali członkowie Toksycznych Szczurów był zirytowany ciągłym gadaniem kłamstw przez Staci i prawdopodobnie głosował na nią tego wieczora.

ZoeyEdit

Up, Up And Away In My Pitiful Balloon (19)

Zezłoszczona Zoey popycha Scotta w W górę, w górę i uciekam moim żałosnym balonem.

Scott nie ma praktycznie żadnych interakcji z Zoey, aż do czasu gdy staje się członkiem Zmutowanych Larw w odcinku Uciekający model. Wtedy Scott stara się pokazać rzekomą miękką stronę, choć tak naprawdę próbuje zdobyć jej zaufanie, by ją wyeliminować z programu. Podczas gdy inni uczestnicy nie ufają Scottowi, Zoey broni go myśląc że naprawdę ma dobre serce. Jednak, gdy Scott eliminuje Mike'a w Grand Chef Auto, Zoey orientuje się o prawdziwej naturze Scotta i rozpoczyna ostry obustronny konflikt z nim. Zobacz Scott i Zoey, by uzyskać więcej informacji.